Interkativni plakati
1. blok predstavitev:
- Odprte priponke (Gregor Anželj)
- Z mobilnim telefonom k pouku (Suzana Harej, Janko Harej)
- Tehnični izzivi inovativnega poučevanja in pedagogike 1 : 1 na Zavodu Antona Martina Slomška (Kristijan Perčič, Domen Kovačič)
- Joomla! CMS, prava izbira za šolsko spletno stran? (Janko Uhan)
- Slovar računalniških izrazov v slovenskem znakovnem jeziku (Katja Kastelic, Romana Kolar)
- Skupinska administracija tablic Android (Mitja Golob)
- Psihologija človeškega telesa (Maja Lebar Bajec, Peter Prhavc)
- Nove didaktične in uporabniške izkušnje na prenovljenem portalu eGradiva.si (Sebastjan Fon, Žiga Fon, Marko Papić, Maša Isaković)
- Google Apps kot spletna učilnica in še mnogo več (Andrej Starc)
- Upravljanje digitalnih vsebin (Alenka Andrin)
- Naredimo projiciranje razumljivejše (Andrej Oberwalder Zupanc)
2. blok predstavitev:
- Korakoma med oblake (Lea Senica)
- E-listovnik in še kaj pri delu z nadarjenimi učenci (Marija Smolko)
- Uporaba e-učilnice za učence z avtizmom (Natalija Kocjančič, Manica Habjanič Geberšek, Špela Ševekar, Radovan Krajnc)
- Izziv za učitelje učencev z učnimi težavami: uporaba IKT za motiviranje in doseganje boljših učnih dosežkov (Špela Bagon)
- Rastoča skrivnost (Urška Bučar)
- Julija je zaljubljena LOL – knjižna junakinja s Facebook profilom (Majda Koren)
- Ko mobilnik postane učni pripomoček že v 1. triletju (Magda Doberšek, Breda Verbošek)
- Hitre analize v praksi in prihranek učiteljevega časa (Žan Močivnik)
- Literarni lov na zaklad s pametnimi telefoni (Eva Traven, Katja Knific)
- Ustvarjanje novoletne e-slikanice na OŠ Ivana Cankarja Vrhnika (Andreja Nagode, Maja Nagode)
- Večpredstavnost pri projektnem učnem delu predmeta Informatika (A.Šuštaršič)
3. blok predstavitev:
- Utrjevanje znanja v Facebook skupini pri angleškem jeziku v osnovni šoli s prilagojenim programom (Urška Topolovec)
- Povezovalno in sodelovalno v spletni aplikaciji Create-IN (Mojca Gornik Brodnjak, Petra Arnejčič Munda)
- Uporaba IKT v vrhunskem športu (Boris Zrinski)
- Obravnava in uporaba telefonskega pogovora v 4. razredu s pomočjo IKT (Simona Jan, Danijela Jeršič )
- Učitelj - sam svoj mojster (Mojca Osvald, Marijana Klemenčič Glavica)
- Spoznavanje preteklosti skozi IKT očala (Polona Vodičar, Katja Završnik)
- Grška mitologija na sodoben način (Andreja Polanšek)
- A model of programmed-heuristic animated movie with direct manipulation of the content intended for learning on an example of a logical task in elementary school class work (Slavoljub Hilcenko, Vladimir Jerkovic)
- Obogatimo pouk športne vzgoje v fazi demonstracije, formativnega preverjanja znanja in na govorilnih urah z avdio in video dejavnostmi (Breda Pavlič, Alenka Žlogar, Mateja Boštjančič)
- Kako izdelati stop-motion animirani film (Mojca Ogrizek Drinovec)
- Geografija v projektu e-šolstvo (Igor Lipovšek)