Mednarodna konferenca SIRikt 2013
Kranjska Gora, 15. do 17. maj 2013
Konferenca Na poti k e-kompetentni šoli - Utrte poti vodijo v prihodnost
Konferenca Arnes - Mobilnost uporabnikov
Konferenco SIRikt 2013 je sestavljalo pet dogodkov:
- Videokonferenčni dan (13.5.2013)
- Spletna okrogla miza (14.5.2013)
Posnetek spletne okrogle mize si lahko ogledate tukaj. - Konferenca Arnes 2013 – MOBILNOST UPORABNIKOV
Število uporabnikov, ki se na fakultetah, šolah in drugih organizacijah s svojimi mobilnimi napravami povezuje v brezžična omrežja, strmo narašča. Uporabniki upravičeno pričakujejo, da bodo lahko storitve uporabljali tudi na mobilnih napravah. Ali se administratorji in skrbniki storitev tega zavedamo in ali so naša omrežja in storitve na to pripravljene? (sreda, 15. 5. 2013, v Kranjski Gori) - Konferenca Na poti k e-kompetentni šoli - UTRTE POTI VODIJO V PRIHODNOST (16. in 17.5.2013)
Je bila namenjena prikazu standarda e-kompetentnega učitelja. Razvojno in raziskovalno delo ter rešitve, izobraževanja in primeri iz prakse so bili prikazani v skladu z opisom posamezne e-kompetence iz katerih so izhajale tematske steze in prispevki v njih:
- Kritično presojanje in izbiranje pripomočkovKako smiselno in kritično uporabiti strojno in programsko opremo, da ne bo sama sebi namen, ampak v podporo učno-vzgojnemu procesu in razvijanju tako digitalne kot tudi vseh ključnih vseživljenjskih kompetenc?
- S sodelovanjem do znanjaKako tehnologija in virtualna okolja omogočajo usvajanje in poglabljanje novih znanj s pomočjo učinkovitega komuniciranja in sodelovanja na daljavo z vsemi sodelujočimi v procesu izobraževanja?
- S pravim izborom podatkov do dobre informacijeKako se znajti v pestrosti raznovrstnih podatkov, ki nas vsak dan preplavljajo iz različnih virov, jih kritično ovrednotiti in preoblikovati v smiselno in uporabno informacijo?
- Varno in etično omreženiKaj lahko storimo na področju etike in varnosti na spletu, ob možnih zlorabah otrok in mladih pri uporabi spletnih ali mobilnih tehnologij, kot tudi za pravno in etično nesporno objavo informacij?
- Ustvarjanje in objavljanjeKakšen vpliv imajo raznolika digitalna gradiva na poučevanje, učenje in znanje ter kakšna je drugačnost in inovativnost njihovega ustvarjanja, objave ter uporabe?
- Učilna z IKT zidanaKako se pri pouku z uporabo tehnologije osredotočiti na učečega se ter pri tem spodbuditi njegovo aktivno vlogo in doseganje taksonomsko višjih učnih ciljev, razvijanje zmožnosti vrednotenja, samovrednotenja in s tem trajnega znanja?
- IzziviKako se znajti v svetu pedagogike ena na ena, družabnih omrežij, vodenja šole v oblaku, kako razvijati medijsko pismenost in kako preživeti ob novoporajajoči tehnologiji?
- Dogodek KONFeT ali eTwinning


Programski in organizacijski odbor