POUČEVANJE NEMŠČINE Z UPORABO TABLIČNEGA RAČUNALNIKA
Teaching German Language Using a Tablet Computer
Peter Zupan
Osnovna šola Toma Brejca Kamnik
Povzetek
Prispevek opisuje uporabo tabličnega računalnika (spleta, aplikacij in interaktivnih gradnikov e-učbenika) pri pouku nemškega jezika ob upoštevanju posodobljene Bloomove taksonomske lestvice po Andersonu in Krathwohlu. Učenci so z uporabo tabličnega računalnika usvajali znanje na nov, interaktiven način. Poleg usvajanja novih jezikovnih znanj so se učili tudi osnove digitalne pismenosti in metaučenja.
Preko ankete smo ugotovili, da učenci rajši rešujejo interaktivne vaje na tabličnem računalniku, kot naloge v delovnem zvezku. Učenci so nov način dela hitro usvojili. Programi, ki smo jih uporabili za izdelavo e-učbenika so bili dovolj intuitivni, da so učitelju brez programerskega predznanja omogočili preprosto in časovno učinkovito izdelavo e-učbenika. .
Ključne besede: tablični računalnik, nemščina, iPad, taksonomija.
Abstract
The paper focuses on the use of tablet computer (world wide web, applications and e-textbook widgets) in German language course while considering Anderson and Krathwohl's taxonomy. The students have acquired knowledge in a new, interactive way. Besides learning a foreign language, the pupils have also acquired the basics of digital literacy and metalearning.
The survey which was conveyed among 48 pupils showed that pupils prefer interactive exercises on tablet computers to those in paperback workbooks. Children adapted quickly to a new way of learning. The programs used for creation of interactive textbooks. are easy to use and intuitive enough to enable the teacher without programmer's knowledge a time-efficient and simple creation of e-textbooks.
Key words: tablet computer, German language, iPad, taxonomy.