POUK V NARAVI Z UPORABO RAZLIČNIH VIDEO KAMER Z VISOKO LOČLJIVOSTJO
Use of different HD Video Camera in Outdoor Education
Igor Puhan
CŠOD Rakov Škocjan
Povzetek
Delo v domovih, kjer se izvaja šola v naravi temelji na doživljajski pedagogiki, kjer se večino dejavnosti in raziskovanja izvaja v naravi. Opazovanje divjadi v naravnem okolju, zlasti velikih zveri, je z veliko skupino otrok skoraj nemogoče. S pomočjo sodobne tehnologije jim lahko približamo ta skriti svet. Obenem je to izvrstna motivacija učencev, saj so ves čas učnega procesa aktivni in motivirani udeleženci. Z uporabo različnih kamer smo učencem zelo živo in plastično prikazali del divjine, ki jo sicer pri pouku naravoslovja lahko spoznavajo zgolj teoretično.
Ključne besede: naravoslovje, zveri v naših gozdovih, video kamera, učenci-raziskovalci, doživetje.
Abstract
Observing wildlife in pristine natural environment, especially large carnivores,is with a large group of participants almost impossible. Using modern technology gives us a chance to present them this hidden world of wilderness. This also turned out to be an excellent tool for motivation, because kids must be active participants throughout the whole process of learning. Using different cameras we were able to observe and present a very realistic picture of our wilderness, that they can only read about in their usual school environment.
Keywords: biology, carnivores, IR Bushnell camera, exploration, experience.