PROJEKTNO SODELOVALNO DELO PRI KEMIJI Z IKT
Project Based Learning in Chemistry with ICT
Rafaela Kožlakar
Gimnazija in srednja šola Rudolfa Maistra Kamnik
Povzetek
Posodobljen učni načrt za kemijo v gimnazijah narekuje pri obravnavi učnega sklopa Lastnosti izbranih elementov in spojin v bioloških sistemih sodelovalno projektno delo. V prispevku so predstavljene kratke teoretske osnove sodelovalnega projektnega dela s poudarkom na uporabi IKT orodij v podporo realizaciji ciljev učnega načrta. Osrednji del prispevka je namenjen opisu izvedbe sodelovalno projektnega dela s podporo IKT ter ovrednotenje dodatne didaktične vrednosti uporabe orodij IKT pri projektnem delu.
Ključne besede: sodelovalno projektno delo, IKT, kompetence, kemija.
Abstract
The updated curriculum for chemistry in secondary schools (grammar schools) requires project based learning for the following unit: the characteristics of chosen elements and fusions in biological systems. Our paper presents a short theoretical basis about project based learning with special emphasis on the use of ICT to meet the objectives of the curriculum. The central part of this paper describes the implementation of the problem based learning with ICT support. It also evaluates the added didactic value of the use of ICT tools in project work
Keywords: project based learning, ICT, competences, chemistry.