RAZUMEVANJE MATEMATIKE Z UPORABO IKT
Understanding mathematics with ICT
Mojca Suban Ambrož
Zavod RS za šolstvo, OE Novo mesto
Povzetek
V prispevku bomo obravnavali nekatere vidike uporabe IKT pri razvijanju razumevanja pri matematiki. S teoretičnega vidika predstavimo, kaj pomeni razumevanje v sodobnih teorijah učenja in kaj pomeni razumeti matematiko. Opišemo, kakšna je vloga tehnologije pri učenju in poučevanju matematike. Skozi študijo primera o uporabi elektronskih preglednic pri reševanju problemske naloge razdelamo, na kakšen način uporabljena tehnologija vpliva na izgrajevanja znanja in razumevanje matematike. Predstavimo nadaljnje primere za preiskovanje z elektronskimi preglednicami.
Ključne besede: matematika, razumevanje, elektronske preglednice, reševanje problemov.
Abstract
The article adresses some aspects of using ICT in the case of developing and understanding mathematics. From teoretical point of view the meaning of understanding in modern teories of learning is presented and the meaning oh understanding in mathematics. The role of technology in teaching and learning mathematics is described. Case study about using electronic spreadsheets when solving mathematical problem is used to analyse the impact of ICT on building knowledge and mathematical understanding. Some examples for exploration with the use of electronic spreadsheets are offered.
Keywords: mathematics, understanding, electronic spreadsheets, problem solving.