POUČEVANJE SLOVENŠČINE NA DALJAVO - DVOJEZIČNI OTROK Z DISLEKSIJO
Distance Teaching of Slovene Language to a Bilingual Dyslexic Student
Dragica Brinovec
OŠ Primoža Trubarja Laško
Polonca Brooks
Slovensko društvo v Seattlu “Slovenska miza”
Povzetek
Poučevanje slovenščine na daljavo predstavlja za tiste otroke, ki ne živijo v slovenskih skupnostih v tujini, dober nadomestek za klasični pouk slovenščine v sobotnih šolah. Tak pouk je mogoče izvajati tudi za otroka, ki ima bralno-napisovalne težave. Prispevek prikazuje nekatere rešitve pri poučevanju dvojezičnega dislektičnega otroka ob sodelovanju otroka učitelja in staršev v interakciji s tehnologijo.
Ključne besede: poučevanje slovenščine na daljavo, dvojezičnost, disleksija, prva triada.
Abstract
Distance teaching of Slovene language to those children who do not live in large Slovene communities abroad represents a good substitute for classical Saturday Slovene language schools. Use of this type of instruction is possible even for a child who has a reading and writing disorder. This article demonstrates some solutions for teaching a bilingual dyslexic child when the child, the teacher and parents cooperate among themselves and at the same time interact with technology.
Keywords: Distance teaching of Slovene Language, bilingualism, dyslexia, elementary school.