V teh dneh je dobrodošla vsaka misel in dejanje, da vas učitelje podpremo, ko dijaki na vas naslavljajo vprašanja povezana z agresijo na Ukrajino, ki ima različne dimenzije: (vojaške, politične, etnične, kulturne, socialne, gospodarske, pravne, človeške…)
Vsak konflikt ima svojo logiko, prizorišče, akterje, statiste, potek in posledice.Vzhodna Evropa je že
dobro stoletje presečni prostor strateškega tekmovanja, a z zelo različno
intenzivnostjo in še bolj različnimi interpretacijami.
Več o tem je v priponki - povezavi do dveh spletnih predavanj, ki bosta osvetlili okoliščine strašljive razsežnosti vojne v Ukrajini.
DIDAKTIČNI IZZIVI pri predmetu Družboslovje/ naučiti dijake sklepati na osnovi dejstev in znanja.
V priročniku AD je objavljena priprava Renata Flisa z naslovom: »Otroci in mladi kot žrtve vojn in konfliktov v sodobnem svetu", ki je lahko dobro izhodišče za načrtovanje aktivnosti pri pouku ob aktualnem dogajanju.
Vir: Priročnik za učiteljev AD: https://www.zrss.si/digitalnaknjiznica/AD_v_srednji_soli_prirocnik/
Koristni viri/ aktualne informacije:
Odziv Ministrstva za zunanje zadeve na vojaško agresijo Ruske federacije na Ukrajino | GOV.SI
Pomoč Slovenije državljanom Ukrajine | GOV.SI
Solidarnost: Stopimo skupaj za Ukrajino, dobrodelni koncert na RTV Slovenija - RTVSLO.si
Zanima nas, kako se vi in vaše dijakinje in dijaki odzivate ob najnovejšem dogajanju v Ukrajini?
V kolikor potrebujete dodatno podporo, se lahko obrnete name.
Vse dobro vam želim in mir v srcu.