Splošna klepetalnica, v kateri mora vsak udeleženec pustiti sled - SKUPINA LJUBLJANA

Nove vsebine v učnem načrtu

Nove vsebine v učnem načrtu

od Matej Matkovič -
Število odgovorov: 1
Pri geografiji bi, po mojem mnenju, morali več pozornosti nameniti učnim vsebinam kot so globalizacija, migracije, ekonomski tokovi, podnebne spremembe in katastrofe, ki iz tega izhajajo, onesnaževanje morja,... Res je, da lahko te vsebine obravnavam pri ostalih temah, vendar se mi zdijo tako pomembne, da si zaslužijo svojo obravnavo. V učnem načrtu je zapisano, da naj bi se geografija ukvarjala z obravnavo teh ciljev, vendar pa jih dokaj težko vključevati v učno pripravo, še posebej če upoštevaš razporeditev vsebin, kot jih predlaga učni načrt. 
Zanima me kako obravnavate te vsebine v 9. razredu, kjer bi bilo to najbolj smiselno?
V odgovor na Matej Matkovič

Odg: Nove vsebine v učnem načrtu

od Igor Lipovšek st. -

Hvala Mateju za vprašanje, ki se mi za razvoj pouka geografije zdi pomembno. Konkretnih izkušenj z OŠ nimam že 30 let. Načelno pa:

a) učitelj, ki hoče učencem, predmetu in sebi dobro, bo vedno aktualiziral s temami, ki jih navaja Matej. Pri tem je svoboden, saj so slovenski učni načrti ciljni.

b) če se bo UN spreminjal, pa je seveda pomembno, kako se bodo te stvari zapisale. Da je umeščenost geografije v šolski program (s toliko urami) upravičena, bomo morali dokazovati z zapisano vsebino. Argument, da so UN ciljni in da bodo učitelji sami aktualizirali, bo šibek.