Splošna klepetalnica, v kateri mora vsak udeleženec pustiti sled - SKUPINA LJUBLJANA

Medpredmetno povezovanje

Medpredmetno povezovanje

od Alenka Lepoša Berro -
Število odgovorov: 5

Ker smo se na seminarju pogovarjali tudi o medpredmetnem povezovanju bi rada z vami delila mojo izkušnjo takega povezovanja. V vseh letih kar poučujem- sem, upam čez polovico- je to tema, o kateri se pogovarjamo. Velikokrat, z različnimi predmeti, različnimi učitelji, vetikalno,  smo to preizkušali, vendar je vedno ostalo pri poskusih- razen pri ekskurzijah, ki morajo biti medpredmetne.

Ker sodelujem v projektu JeŠt- Jeziki štejejo, sva v tem šolskem letu začeli sodelovati z učiteljico angleščine. Izpeljali sva kar nekaj večjezičnih ur v 7. razredih. En primer sem oddala kot nalogo in sicer temo Irska. Prvo uro sva izpeljali zelo togo. Najprej angleščina, potem geografija,  pa spet angleščina. Naslednje ure pa sva izpeljali drugače in sicer tako, da ena drugi malce skačeva v besedo, jaz v slovenščini in ona v angleščini. Take ure so zelo dinamične, zahtevajo veliko usklajevanja in priprav med nama, učenci pa jih imajo zelo radi. Ker sva izvedli tudi anketo med učenci so izrazili željo, da si takih ur želijo tudi pri drugih premetih. Predvsem z angleščino se da kombinirati vse.

Jaz določim temo, anglistka pa se prilagaja z besediščem. V maju pripravljava tako uro in sicer tema Tundra in tajga v povezavi z podnebnimi območji Vzhodne Evrope in Severne Azije.

Dodala bi pa še to, da je pri tovrstnem sodelovanju vsaj meni najpomembnejše, da najdeš sodelavca, ki si tega želi in se ne drži togo učnega načrta, češ to ne spada v kontekst mojega predmeta. 

V odgovor na Alenka Lepoša Berro

Odg: Medpredmetno povezovanje

od Matej Matkovič -

Moje mnenje je, da je medpredmetno sodelovanje na slovenskih šolah preveč odvisno od posameznih učiteljeve. Veliko se govori, na koncu pa se izvedejo 2 do 3 ure na leto. 

Zanimivo bi bilo videti, kako stvari funkcionirajo na Hrvaškem, kjer imajo v učnem načrtu zapisano, da določene cilje iz UN dosegajo medpredmetno. In to na koncu vsake učne teme.

Povezava do hrvaškega UN za geografijo: LINK

V odgovor na Matej Matkovič

Odg: Medpredmetno povezovanje

od ASJA STOJIĆ -

Tako je. To je tudi moje mnenje. Veliko govorjenja, premalo pa realiziranega. Poleg tega me moti tudi to, da so nam nekatere geografske teme "ukradli" kar pri naravoslovju. 

LP

Asja 

V odgovor na Matej Matkovič

Odg: Medpredmetno povezovanje

od Petra Madronič -
V odgovor na Petra Madronič

Odg: Medpredmetno povezovanje

od Igor Lipovšek st. -

Bo kdo komentiral hrvaškega? Zanimive so ravni znanja RAZINE USVOJENOSTI: ZADOVOLJAVAJUĆA, DOBRA, VRLO DOBRA, IZNIMNA.

Po moje hrvaškim učiteljem sploh ne bo treba pisati letne priprave.

V odgovor na Igor Lipovšek st.

Odg: Medpredmetno povezovanje - OŠ Miren

od Tomaž Krivec -

Na naši šoli (Miren) smo pripravili ND za predmetno stopnjo o vodi - tema je bila reka Vipava. Vsak od učiteljev je pripravil delovne naloge in vodil učence glede na njegovo strokovno področje. ND je potekal na terenu ob reki in v kemijski učilnici, kjer so izvajali poskuse. Vse skupaj je obsegalo 5 učnih ur, učenci so vsako uro zamenjali učitelja in lokacijo. Prilagam tudi moj delovni list.