Vse o seminarju - vprašanja in odgovori

Učna priprava za filozofijo; medpredmetna poevezava s fiziko;

Učna priprava za filozofijo; medpredmetna poevezava s fiziko;

od Vasilij Štukelj Knežević -
Število odgovorov: 4

Spoštovane kolegice in kolegi,


ker smo se veliko pogovarjali o izvedbah medpredmetnih povezav pri filozofiji sem v priponko dodal učno pripravo za izvedbo ure medpredmetnega povezovanja filozofije in fizike, kot sva jo izvedla s kolegom na naši šoli.

Lep pozdrav,


Vasilij Štukelj K.

V odgovor na Vasilij Štukelj Knežević

Odg: Učna priprava za filozofijo; medpredmetna poevezava s fiziko;

od Igor Lipovšek st. -

Najlepša hvala. Vasilij. Prebral. Ker gre za medpredmetnost jo bom, ker si jo že sam postavil na "vidno" v priponki,  prenesel v viden del - v mapo NA SEMINARJU PREDSTAVLJENO GRADIVO. Tam bodo imele priponke trajnejšo, lahko tudi študijsko vrednost.

Me pa zanima dvoje. Pa ni treba odgovoriti, če bi ti vzrlo več kot 3 minute časa:

- ali s fizikom večkrat "medpredmetita" ali se vama je ravno tukajle vsebinsko poklopilo? Kdo je bil iniciator povezovanja - fizik ali filozof?

- ali se strinjaš s tezo mojega srednješolskega učitelja matematike, ki je nam, naspidiranim matematikom, za nas žaljivo in nepojmljivo, kritiziral ukinitev klasične gimnazije z argumentom: "Dober pouk zgodovine, retorike, latinščine in filozofije v klasični gimnaziji je lahko povsem ustrezen nadomestek za manko matematike in fizike na teh šolah. Eno ali drugo lahko dijaka ustrezno opremi za znanstveno-raziskovalno delo na fakulteti. "

V odgovor na Igor Lipovšek st.

Odg: Učna priprava za filozofijo; medpredmetna poevezava s fiziko;

od Vasilij Štukelj Knežević -

Živjo Igor,

kar se tiče tvojega prvega vprašanja priznam, da smo se včasih učitelji nasploh veliko bolj "medpredmetili" kot zadnja leta, ampak upam, da se krivulja kmalu spet dvigne. Kot profesor filozofije imam res krasen nabor predmetov kjer lahko izvajam takšne in drugačne oblike medpredmetnih povezav, tako da sem velikokrat sam tisti, ki je inciator, seveda pa to ni pravilo. V tem primeru je bila medsebojna naklonjenost tista, ki je peljala v povezovanje.

Kar se tiče tvojega srednješolskega učitelja (prav luštna anekdota :)) mislim, da bi z nekaj urami "klasike" še malo bolj "nakravžljali" različni možganski polovici naših dijakinj / dijakov in mogoče povezali še kakšne sinapse med njima ;)

Lepo pozdravljen,

Vasilij


V odgovor na Vasilij Štukelj Knežević

Odg: Učna priprava za filozofijo; medpredmetna poevezava s fiziko;

od Igor Lipovšek st. -

Učitelje osnovne šole smo v anketi vprašali, kaj je ključno za medpredmetno sodelovanje. Predmet, cilji in vsebine so manj pomembni. Najbolj pomemben je  kooperativen sodelavec.

V odgovor na Vasilij Štukelj Knežević

Odg: Učna priprava za filozofijo; medpredmetna poevezava s fiziko;

od Gorazd Brne -

Pozdravljen, Vasilij Štukelj K.!

Hvala za deljenje učne priprave.

Katero filozofsko besedilo pa v okviru šolske ure ponudite dijakom v branje?

Vnaprej hvala za odgovor in lep pozdrav.

Gorazd Brne