Vključevanje udeležencev v spletne učilnice

 Prikaz značilnosti različnih načinov vključevanja udeležencev v predmet 

Problem: Učiteljica Petra želi v spletno učilnico vključiti učence in jo zanima, na kakšne načine lahko to stori.

Cilj: Razložiti in prikazati različne načine vključevanja udeležencev v predmet.

Potrebni pripomočki in programi: brskalnik, spletna učilnica Moodle

Zgodba: Učiteljici Petri je ROID ustvaril spletno učilnico, v katero bo vključila učence in jih nato poučevala na daljavo. Ko je vstopila v spletno učilnico, je želela raziskati, na kakšne načine lahko vključi učence v predmet.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna. Avtorica: Laura Zavrl


 Prikaz različnih možnosti komuniciranja učitelja z udeleženci v primeru več skupin 

Problem: Učitelj Rok bi rad komuniciral z več skupinami v spletni učilnici.

Cilj: 

  • Prikazati uporabo foruma pri komuniciranju s skupinami ali s posamezno skupino.
  • Prikazati uporabo klepeta pri komuniciranju s skupinami ali s posamezno skupino.

Potrebni pripomočki in programi: pripravljena spletna učilnica, vloga izvajalca v tej učilnici ter spletni brskalnik.

Zgodba: V času pandemije, mora učitelj Rok komunicirati z učenci, ki so razdeljeni v 2 različni skupini. Vsak torek, ob 12. uri, ima termin za komunikacijo s skupino A.

Učitelj si želi najprej poklepetali o domači nalogi »Značilnosti geometrijskih likov«, saj ga zanima ali je prišlo do kakšnih težav pri reševanju. Po klepetu bi učencem želel postavil vprašanje, v zvezi z novo učno snovjo »Značilnosti geometrijskih teles«, na katerega morajo odgovoriti v 24. urah.

Za reševanje nerazumevanja domače naloge je smiselno uporabiti klepet, saj udeležencem omogoča realno-časovno razpravo, kadar imajo učenci vprašanja, na katera je potrebno »hitreje« odgovarjati in odpraviti nejasnosti.

Za postavljanje vprašanj, na katera lahko odgovorijo v daljšem času, pa je najbolj uporaben forum, saj omogoča udeležencem sodelovanje v različnih asinhronih razpravah. Primeren je za uporabo, kadar si želimo izmenjati mnenja o določeni temi, za novice ipd. Forum in klepet lahko uporabimo tudi za obe skupini hkrati.

Infografika:

Urška

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna. Avtorica: Vesna Lazić


 Prikaz možnosti in omejitev sodelovanja učencev, ki so v spletno učilnico vključeni kot gosti 

Problem: Učiteljica Jana želi omogočiti dostop gostom (neprijavljenim uporabnikom). Prav tako jo zanimajo možnosti in omejitve gostov pri uporabi učilnice.

Cilj: Pojasniti kako se vključi dostop gosta ter katere funkcionalnosti lahko gost uporablja.

Potrebni pripomočki in programi: pripravljena spletna učilnica, vloga izvajalca v tej učilnici ter spletni brskalnik.

Zgodba: Učiteljici je ROID ustvaril spletno učilnico. Učiteljica želi učencem deliti učna gradiva ter odpreti oddajo domačih nalog na katere jim bo nato podala povratne informacije. Ker je do spremembe na virtualno obliko pouka prišlo tako nenadno, učenci še nimajo urejenih Arnes AAI računov, ki jih potrebujejo za vpis v spletne učilnice. Učiteljica se odloči, da bo težavo rešila z vklopom dostopa gostov saj bo tako omogočila ogled vsebin tudi neprijavljenim uporabnikom. Učiteljica je na ta način učencem omogočila dostop do spletne učilnice, se pa zaveda, da je rešitev začasna, saj so v dostopu gosta mnoge funkcionalnosti učilnice zaklenjene.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna. Avtor: Tugo-Tijaš Štrbenc


 Prikaz različnih možnosti in značilnosti komunikacije 1:1 z učenci 

Problem: Učiteljica želi poslati sporočilo enemu (več) učencu (učencem), ki obiskuje (obiskujejo) njen predmet. Razmišlja, kako lahko to stori. Pri tem želi ohraniti komunikacijo 1:1.

Cilj:

  • Razložiti in prikazati načine pošiljanja sporočil pri komunikaciji 1:1.
  • Prikazati nastavitve, ki so vezane na pošiljanje sporočil.

Potrebni pripomočki in programi: pripravljena spletna učilnica, vloga izvajalca v tej učilnici ter spletni brskalnik.

Opis: V videoposnetku si lahko ogledate:

  • kako poslati določenemu učencu sporočilo,
  • kako poslati več učencem isto sporočilo in pri tem ohraniti komunikacijo 1:1,
  • kako odgovoriti učencu na poslano sporočilo,
  • kako komunicirati samo z dodanimi stiki.

Infografika:

Adriana

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna. Avtorica: Ines Jelenec


Zadnja sprememba: četrtek, 18. junij 2020, 17:22