Aktualno

Pomoč pri raziskavi: Dodana vrednost pametnih mobilnih telefonov v pouku

Pomoč pri raziskavi: Dodana vrednost pametnih mobilnih telefonov v pouku

od Vida Lang -
Število odgovorov: 0

Spoštovani učitelji in učiteljice!

Pametni telefoni so postali del vsakdana, vse pogostejša pa je tudi njihova raba v šoli in za šolsko delo. 
V okviru obsežne vseslovenske raziskave, ki poteka v sklopu doktorske disertacije Vide Lang, prof. biologije in kemije, trenutno zaposlene kot mlade raziskovalke na Oddelku za biologijo, Fakultete za naravoslovje in matematiko, Univerze v Mariboru, smo si zastavili cilj, da raziščemo dodano vrednost pametnih mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov v pouku biologije (naravoslovnih predmetov). 
Da bi pridobili podatke, iz katerih bi lahko izpeljali ustrezne sklepe in priporočila, je pomembno, da pridobimo ustrezno velik reprezentativni vzorec učencev 8. in 9. razreda OŠ. 
Zato se na vas obračava s prošnjo, da nama pomagate.

Vljudno vas prosiva, da pozovete učence (8. in 9. razreda, lahko tudi 6. in 7.), da rešijo anonimni spletni vprašalnik o njihovem mnenju in izkušnjah z mobilnimi telefoni v šoli. 

Ne sprašujemo o osebnih podatkih in reševanje ne bi smelo trajati več kakor 10 minut. Prav tako bodo rezultati ustrezno statistično obdelani, tako da ne bo moč razbrati identitete posameznika ali šole s katere prihajajo.


Za vašo pomoč se vam že vnaprej zahvaljujeva!

Avtorja raziskave
Vida Lang in prof. dr. Andrej Šorgo, FNM UM