Ups, tale "steza" ostaja kar prazna ... Ja spremljanje in vrednotenje KM je kar velik izziv.
Mojca je delila plakat z nekaterimi miselnimi procesi in veščinami ter njihovimi opredelitvami. Kako sedaj iz tega izpeljati kriterije/merila uspešnosti?
Vabiva vas v dialog.
Lp
PS: Za vse, ki vas zanima več o spremljanju in vrednotenju veščin KM si lahko ogledate e-urico, na kateri smo raziskovali odgovor na vprašanje Kako skupaj z učenci raziskati, kako kritični misleci so? https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=V2MPVU6cgTUJPNboZQ1MPsMg
Mojca je delila plakat z nekaterimi miselnimi procesi in veščinami ter njihovimi opredelitvami. Kako sedaj iz tega izpeljati kriterije/merila uspešnosti?
Vabiva vas v dialog.
Lp
PS: Za vse, ki vas zanima več o spremljanju in vrednotenju veščin KM si lahko ogledate e-urico, na kateri smo raziskovali odgovor na vprašanje Kako skupaj z učenci raziskati, kako kritični misleci so? https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=V2MPVU6cgTUJPNboZQ1MPsMg