Na naši šoli si lahko tablice za vsakega učenca sposodimo. Ker je ROID kooperativen in akumulatorji polni, ni težav.
Dva do trikrat to naredim v šolskem letu. Z 9. razredi gremo na stat.si in naredijo primerjave med leti in iščejo svoj priimek po regijah in ime.
Z 8. razredi smo raziskovali tropske ciklone in premikanje celin.
S 7. razredi smo iskali zanimivosti evropskih (vele)mest in glasbo posameznih držav [music accordeon #država] (linke so objavili in smo imeli "evrovizijsko glasovanje"
S 6. razredi smo gledali vesolje, Osončje in rotacijo ter revolucijo.
V vsakem razredu smo imeli po enkrat preverjanje na 1ka, v 8. pa sta učenki uspeli organizirati kahoot o Afriki. Pozitivna izkušnja.
Lani smo z vsakim razredom šli najmanj enkrat v računalniško učilnico (vsak učenec je imel svoj računalnik), z devetim in enim sedmim pa smo imeli enkrat na teden celo pouk v njej - pretežno sem imel pouk brez računalnikov, a vsako tretjo uro so vendarle vsaj 10 minut za motiviranje in nagrado delali/iskali/gledali z računalnikom kaj geografskega.
Letos sem želel bolj sistematično (tudi kot pripravo na samostojno delo ob razglasitvi karantene), ampak zidamo šolo in je računalniška učilnica postala stalno zasedena matična učilnica 6. razreda. Saj ni problem zamenjati, a ker ukrepe z lastnim zgledom jemljem resno, je kar zamudno razkužiti vse tipkvnice in mize. Sploh, če ni vmes glavnega odmora. Zato sem samo enkrat letos obiskal r.učilnico.