Pozdravljeni
Kolegica Marjeta sprašuje prav aktualno stvar - kako ocenjevati (in zaključiti šolsko leto na daljavo, če bo treba). Po mojih informacijah MIZŠ pripravlja navodila (ali smernice...), kako ocenjevati na daljavo in boste učitleji obveščeni preko šol. Ne morem nič reči, kaj to bo.
Ja, teoretično bi bilo možno izvesti vse oblike (ocenjevanje ustnih, pisnih in drugih izdelkov), a je to lahko predolgotrajno, prezapleteno ali pa ni možno določiti prispevek učenca k izdelku. Zato bi sam predlagal preverjanje in ocenjevanje, ki je prilagojeno poučevanju na daljavo. Kaj vem, možnosti bi lahko bilke:
• vrednotenje izbranih dokazil o učenju in pretvorba v oceno, če so bili učencem podani jasni kriteriji pred aktivnostmi ,
• vrednotenje posameznih izdelkov, ki so nastali ob koncu poučevanja nekega sklopa, za katera so bila merila predhodno dogovorjena,
• geografski sestavek, opis domače pokrajine po geografskih elementih (prvinah),
• kaj vidim skozi okno, opis pokrajine, geografskih prvin…
Izdelek učenci oddajo po e-poti na dogovorjen datum (uro). Spoštovani, kaj menite vi? Predlagajte smiselne načine, kajti na ZRSŠ pa zbiramo predloge za posamezne predmete.
Lep pozdrav
Anton Polšak