Izobraževanje

Gradiva za poučevanje na daljavo

Gradiva za poučevanje na daljavo

od Anton Polšak -
Število odgovorov: 43

Spoštovani

Kakor vas je pred dnevi nagovoril kolega Mirsad Skorupan, da bi si lahko izmenjali gradiva za poučevanje na daljavo. Enako željo sem ponovil včeraj tudi sam. Namreč, koristno bi si bilo izmenjati (videti) konkretna gradiva, ob katerih učenci ali dijaki delajo na daljavo. Imate možnost, da gradivo dodate kot datoteko v forume, dodate v mapo v SU za OŠ ali GIMN ali pa pošljete kar na moj naslov anton.polsak@zrss.si, pa bom naložil v mapi v obeh učilnicah. Za OŠ imamo že nekaj gradiva na: https://skupnost.sio.si/mod/folder/view.php?id=323142, za kar se obema kolegoma lepo zahvaljujem. Poglejte, mogoče komu pride prav ali pa dobi kakšno zamisel, še zlasti, ker nekatere šole začenjate delo na daljavo ta teden. 

Vabljeni k sodelovanju

Lepo vas pozdravljam

Anton Polšak

V odgovor na Anton Polšak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Mirsad Skorupan -

Pozdravljeni,

prilagam wordov dokument v katerega sem nametal vsebine, ki jih ponujajo zgodovinarji. Mogoče bo koristilo komu, ki poučuje zgodovino.

Moj namen pa je, da bi spodbudili geografe, da delijo na tem spletišču svoje vsebine, ki jih ponujajo pri poučevanju na daljavo.

Najbrž se sprašujete, zakaj jaz ne oddam kaj podobnega. Odgovor je preprost, ker ne delam tega. Poučujem v bolnišnični šoli v Ljubljani in se poslužujemo pouka v živo prek Arnesovih spletnih videokonferenc Vox, zato jim ne dajem dodatnega dela za samostojno učenje.


V odgovor na Mirsad Skorupan

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Marsel Šnepf -
Spoštovani,

čas ni ravno primeren (ali pač) za testiranje novih zadev, a vseeno posredujem povezavo do spletne strani Edpuzzle (verjetno marsikdo že pozna). Sicer se je potrebno prijaviti (zgoraj desno Log In, uporabite opcijo I'm a student, lahko tudi z google računom) in slediti oziroma klikati Join a class, vtipkati kodo (class code), za moj primer z naslovom Kaj je fjord? je koda "asfehaa". Z aplikacijo se da " razkosati" kratke filme in vmes vstavljati vprašanja, na katera učenci odgovarjajo preko spleta, na koncu dobijo prikazan rezultat.
Moj primer je sicer v angleškem jeziku, torej interdisciplinaren, kar je še bolje.

To je sicer samo primer, zase mora vsak učitelj/-ica ustvariti svoje primere, da lahko potem sam/-a pregleda delo učencev.

Lep pozdrav
Marsel Šnepf

Še povezava: https://edpuzzle.com/

Ps: Če kdo želi podrobna navodila, me lahko kontaktira na e-naslov: marsel.snepf@ospoljane.si
V odgovor na Marsel Šnepf

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Mirsad Skorupan -
Marsel,
če sem prav razume, tvoji učenci bodo reševali kviz in ti jih boš ocenil?
V odgovor na Mirsad Skorupan

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Marsel Šnepf -

Bolj primerno za utrjevanje, preverjanje kot ocenjevanje, obstaja pa opcija Gradebook, kjer spremljaš delo učencev. Kot sem rekel, tudi sam bom to najprej testiral, da vidim odziv.

V primeru, da to uporabljaš v razredu je potrebno imeti računalnike in tablice s slušalkami.

Lep pozdrav

V odgovor na Marsel Šnepf

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Mirsad Skorupan -
Marsel,
v tem času ko poučujemo na daljavo ne moremo govoriti o uporabi v razredu.
Mene trenutno bolj zanima kako bi jih lahko ocenili na daljavo. Kateri tip nalog bi bil najbolj sprejemljiv...
Jaz sem dobil navodilo, da lahko ocenim učenca (imam individualen pouk) na daljavo v spletni videokonfernci Vox, če ima učenec prižgano kamero.
V odgovor na Mirsad Skorupan

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Marsel Šnepf -

Bolj primerno za utrjevanje, preverjanje kot ocenjevanje, obstaja pa opcija Gradebook, kjer spremljaš delo učencev. Kot sem rekel, tudi sam bom to najprej testiral, da vidim odziv.

V primeru, da to uporabljaš v razredu je potrebno imeti računalnike in tablice s slušalkami.

Lep pozdrav

V odgovor na Marsel Šnepf

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Igor Lipovšek -
Takole mislim: Ocenjevanje bo lahko težava za tiste učitelje, ki želijo biti zelo natančni, pravični in objektivni.
Načelno se domačega dela ne ocenjuje, a sodobna tehnologija omogoča ocenjevanje na daljavo in nekateri že pišete, da se boste tega poslužili. Načelno se ne ocenjuje tistega, kar ni preverjeno in utrjeno.; in kar so naredili inštruktorji. Ampak: nekateri učitelji na daljavo z različnimi orodji ustrezno preverjajo in sproti povratno informirajo; celo starše.
Ocenjevalna merila oz. kriteriji (ne govorim o mejah med ocenami) bodo ostali takšni, kot so bili učencem/dijakom sporočeni septembra. A ker/če se bo spremenila oblika ocenjevanja, je vseeno dobro, če se to zapiše v zapisniku strokovnega aktiva in sporoči učencem/dijakom. Možnih pritožb bo lahko celo več, ker se starši učijo ob otrocih in zdaj "točno vedo, za katero oceno njihov otrok zna".

Nekateri učitelji na daljavo ne bomo ocenjevali, a se ne obremenjujemo. Če bomo šli v šole po 10. maju bo verjetno ministrstvo o ocenah odločilo na splošno; za vse. Če bomo šli prej, je možno, da jim ocenimo tisto, kar se bodo v šoli en mesec učili.
Nekateri učitelji so učence zadolžili z domačimo nalogami (izpolnjevanje vaj v delovnem zvezku; fotografiranje; snemanje filmov; pisanje geografskega dnevnika ali obnov prebranega; geografski opis sprehoda; kako in zakaj se je spreminjalo vreme...) Ti učitelji dodo pregledali izvršene naloge. Če je učenec naloge naredil, bo dobil kratko vprašanje iz narejenega; kakovost odgovora bo prinesla oceno 4 ali 5. Nižje ne.
Tistih nekaj učencev, ki domačih nalog iz objektivnih ali subjektivnih razlogov ne bodo naredili (pa jih bo malo, ker so starši precej pedantni), bodo ocenili. Najbolje z vprašanji iz železnega geografskega repertoarja, ki ga preverjmo pri vsaki uri - branje zemljevidov, orientiranje, primerjanje klimogramov (fotografij, zemljevidov, opisov...), izbiranje najustreznejše rešitve, povezovanje in dokazovanje boljših/slabših razmer za neko dejavnost ....

Pri ocenjevanju je učitelj relativno samostojen, čeprav je na zaključno oceno možna pritožba. A letos je razlog za to, da z ocenjevanjem ne bi kaznovali niti učencev/dijakov niti sebe, več kot utemeljen. Letos bo preveliko število dobrih in prav dobrih ocen razumel in kot dejstvo sprejel vsak državljan. In tudi utemeljitev, da imajo boljše ocene pač tisti, ki so doma več in bolje delali.
V odgovor na Anton Polšak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Igor Plohl -
Spoštovani!

Na pobudo ravnateljice sem posnel VIDEO POTOPIS z naslovom Z invalidskim vozičkom na safari v Afriko (1. del). Prvi del govori o zahtevnih pripravah in naporni poti v Tanzanijo. Sem namreč paraplegik. V tednu ali dveh bom posnel še drugi in tretji del. Drugi del bo predstavil obisk masajske vasi Olpopongi, tretji pa narodne parke Lake Manyara, Ngorongoro in Tarangire. Video je na voljo na: https://www.youtube.com/watch?v=VUa-MCu5jBQ

Ne gre ravno za gradivo, ki bi bilo namenjeno poučevanju na daljavo. Morebiti pa vendarle pride komu prav ...

Igor Plohl, OŠ Bojana Ilicha, OE bolnišnični oddelki na Kliniki za Pediatrijo UKC Maribor
V odgovor na Igor Plohl

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Anton Polšak -
Hvala lepa kolegu Igorju. Filmček je že kar film, saj je dolg več kot 20 minut. Poleg same geografske strani ima še mnogo več vredno človeško plat in bi ga bilo mogoče uporabiti še pri katerem drugem predmetu. Ni pa to edini film kolega, kar lahko vidite tudi na samem portalu. Hvala, kolega, da delite vaše zgodbe z nami.

lep pozdrav in vse dobro
Anton Polšak
V odgovor na Anton Polšak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Anton Polšak -
Spoštovani

Glede na današnje vstope v Sodelovalnico in objave menim, da je tako odprta razprava smiselna. Vsi skupaj vse vemo, pravijo in tako je tudi pri geografih. Moja želja je samo še ta, da bi bilo malo več izmenjave gradiva, ki ga uporbaljate v teh časih. V SU za OŠ se je v mapi datotek nabralo že kar nekaj gradiva in če utegnete (če lahko vstopite tja - ključ je GEOO), vabljeni k ogledu.

Lep pozdrav
Anton Polšak
V odgovor na Anton Polšak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Anton Polšak -
Spoštovani kolegi,

o portalu Jazon je bil posnet in objavljen kratek video film iz serije video filmov v podporo izobraževanju na daljavo, ki so objavljeni na povezavi https://www.zrss.si/objava/podpora-uciteljem-za-izobrazevanje-na-daljavo-2 za Jazon pa direktna povezava na https://podpora.sio.si/izobrazevanje-na-daljavo-portal-jazon/

Število dnevnih obiskov za posamezni dan in za cel mesec za posamezni predmet lahko spremljate na nadzorni plošči svojega spletišča pod analitiko. Sam portal pa dnevno povprečno obišče ok. 300 ljudi, večinoma učiteljev, ki poberejo učno gradivo ter ga razdelijo dijakom.

Po obvestilu Vilme Brodnik objavil Anton Polšak
V odgovor na Anton Polšak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Borut Drobnjak -

Tudi sam uporabljam portal Jazon za naloge, ki jih pošljem preko naše spletne učilnice dijakom, ki imajo teden dni časa , da rešene   naloge vrnejo. Učno snov pa jim pošiljam v Power Point obliki, moje izdelave, ker jim je tako bolj zanimivo, saj  je opremljena tudi  z slikovnim materialom in povezavami na internet. 

Z ocenjevanjem pa se ne obremenjujem, ena izmed možnosti so tudi referati. Res pa je to za učitelja ogromno dela, vse skupaj imam v vseh razredih 240 dijakov.

Dijakov ne obemenjujem, ena ura je namenjena novi snovi, ena pa z nalogami Jazon utrjevanju.

Lp Borut

V odgovor na Anton Polšak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Anton Polšak -

Spoštovani

Glede na to, da postajajo forumi vse daljši, je že težko umestiti kakšno zamisel. Tudi sam ne vem, kam bi pasalo tole. Na aplikaciji Pinterest sem zasledil zemljevide v različnih projekcijah. V bistvu imamo veliko zemljevidov sveta v Merkatorjevi projekciji, ki močno popači severni in južni del Zemlje.  Naj učenci ali pa dijaki malo raziskujejo, kako vplivajo različne kartografske projekcije na prikaz površja oz. velikost posameznih delov Zemlje. Mogoče primerno za 6. razred ob ustreznih navodilih, srednješolci pa bi lahko kaj več raziskali sami, čeprav ne vem, kaj trenutno obravnavate. Ne bom pisal povezav na splet, dovolj je, če v  iskalnik vpišete npr. relative size of countries in boste dobili množico povezav na to temo. Še sam sem bil presenečen, da je Rusija "tako majhna" v primerjavi z Afriko. 


Lepo pozdravljeni

Anton Polšak

Priloga Untitled 6.jpg
V odgovor na Anton Polšak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Borut Drobnjak -

Ne smemo pretiravati z vsemi različnimi metodami , ker bomo pregoreli učitelji in učenci. Vsak naj se odloči za maksimalno dve metodi, ena je podajanje snovi, druga je za naloge, utrjevanje. Če bodo vsi učitelji uporabljali Webinar, bodo učenci od ponedeljka do petka sedeli po šest šolskih ur in bodo preobremenjeni. Če pa imaš eno uro na spletni učilnici  za novo snov in eno uro za naloge, lahko dijak kadarkoli izbere dve šolski uri za geografijo. Seveda lahko tudi posnameš učne ure, ampak smiselno je , da so dostopne ves teden, ne pa fiksno določen Webinar.Mi je pa dala Ester idejo, da bom   na zadnji slikci  podal še zvočni povzetek snovi v Power Pointu.

Lp Borut

V odgovor na Borut Drobnjak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Ester Mrak -

Zdravo, 

power point, zvok lahko narediš tudi na vsaki prosojnici. Klikneš ustavljanje-prav zadnji v vrsti je zvok. Zelo enostavno, jaz dam na nekatere prosojnice dva krajša posnetka, če je vsebinska razlika. In res, ni za pretiravati z različnimi načini, ker se dijaki izgubijo v geslih, prijavah, kaj imajo kje... Power point, deljen v easistentu- deluje zvok, deljen v google drive pa ne; v tem primeru morate poslati po elektronski pošti, dijaki pa se morajo naredi prenos na računalnik in zvok dobro deluje. 

Želim vam vse dobro, bomo zmogli. Ester

V odgovor na Ester Mrak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Borut Drobnjak -
Hvala za informacije.

Lp Borut
V odgovor na Borut Drobnjak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Anton Polšak -
Spoštovani

Sem razmišljal, kako narediti word bolj interaktiven. Zalsedil sem, da se ga uporabiti kot formular z nekaterimi funkcijami: , kjer pa morate vključiti polje Razvijalec (Možnosti - Prilagoditev traku, kjer vklopite Razvijalec. No, vse je pojasnjeno v povezavi. Ali je kdo razmišljal v to smer? Nekaj podobnega kot liveworksheets, a ni treba delati preko aplikacije. Ped časom sem nekaj delal na temo vremena (v priponki).

Lep pozdrav
Anton Polšak
V odgovor na Anton Polšak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Maja Vičič Krabonja -

Če gre za tak primer, kot je pokazan v video posnetku, je bolj enostavno uporabiti kar Forms v Officu (ali pa v Googlu).


V odgovor na Maja Vičič Krabonja

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Anton Polšak -

Hvala, Maja, za odgovor.

Ja, Forms ali Obrazci so enostavni in primerni za preverjanje. Je pa povsod tako, da neka aplikacija nima ravno tistega, kar si je človek vtepel v glavo, da bi želel imeti. Moj razmislek je bil bolj v smeri, kaj narediti, če že imate narejen nek delovni list ali pa naloge in vam ne bi bilo treba vse skupaj prenašati v nove obrazce. 

V odgovor na Anton Polšak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Ana Novak -
Pozdravljeni!

Zanima me, ali kdo ve, kje na spletu bi lahko našla karte gospodarstva?
Moji učenci in jaz imamo vse atlase v šoli ... Le kdo bi si mislil, da bomo toliko časa doma?

Hvala in lep pozdrav, Ana Novak
V odgovor na Ana Novak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Petra Madronič -
Pozdravljeni!

Nekaj kart je znotraj delovnih zvezkov in učbenikov. Jaz imam doma samo Atlas Slovenije za OŠ in SŠ in sem za 9. razred poskenirala nekaj strani ter jim naložila na splet. Za gospodarstvo V Evrope in S Azije pa sem prosila sosedo, da mi je poslikala določeno stran. :D
Drugače pa me ima, da bi pisala na MK, naj nam na spletno stran učimte dajo Atlas sveta, vsaj za teh nekaj snovi, ki jih je še do konca šolskega leta.
Napišite mi, kaj potrebujete, mogoče jo že imam v učilnici.

Lep pozdrav,
Petra
V odgovor na Petra Madronič

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Ana Novak -
Pozdravljena!

Sem že pisala na MK, ali imajo tudi atlas sveta v interaktivni obliki. Odpisali so mi da ne, da to ni mogoče. Lahko še vi poskusite.

Hvala, za zdaj še nič ne potrebujem. Bom sporočila.

Lep pozdrav, Ana
V odgovor na Petra Madronič

ZEMLJEVIDI - Gradiva za poučevanje na daljavo

od Igor Lipovšek st. -
Neme zemljevide je Mirsad tukaj naložil - od lokalnega do planetarnega. http://www.drustvo-dugs.si/zemljevidi/
V odgovor na Igor Lipovšek st.

Odg: ZEMLJEVIDI - Gradiva za poučevanje na daljavo

od Rektor Sungus -
V odgovor na Rektor Sungus

Odg: ZEMLJEVIDI - Gradiva za poučevanje na daljavo

od Anton Polšak -
Če imajo učenci ali dijaki še kaj volje, lahko brskajo tudi po Pinterest-u. Sicer tam naletiš na marsikaj, lahko pa najdemo tudi mnogo geografskega, npr. 

Look at this... 👀 https://pin.it/5bk5GO5 


Lep pozdrav 
Tone
V odgovor na Ana Novak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Mirsad Skorupan -

Ana,

najbolj enostavno je, da zemljevide fotografirate iz atlasa in jih priložite učencem skupaj z navodili.


V odgovor na Mirsad Skorupan

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Petra Madronič -

Problem je, da atlasa nima doma. Sej pravim, lahko pošljem kar imam.


V odgovor na Ester Mrak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Anton Polšak -

Hvala Ester; tole je pa zanimiva in enostavna rešitev. Navadno PPT predstavljamo sami, pa ni treba vstavljati svojih komentarjev ali razlag, sedaj pa je drugače. 

Lep pozdrav

Tone

V odgovor na Ester Mrak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Tea Rotovnik -

Pozdravljeni!

Zanima me, kako pa je z delitvijo ppt in zvoka v moodlu? Mi z učenci delamo preko spletnih učilnic..

Hvala za odgovor

Bodimo zdravi!

Tea Rotovnik

V odgovor na Tea Rotovnik

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Maja Vičič Krabonja -
Naložimo v oodle kot datoteko, če pa je preveliko, pa v oblak in povezavo v Moodle kot url.
V odgovor na Anton Polšak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od mojmir mosbruker -
Na kaj sem pozoren pri delu na daljavo?
• spremenjena učna sredstva in učila (veščost uporabe... PC, telefoni, tiskalniki, posredovanje gradiv; lahko prepisi, zapisi, izpisi; posredovanje učnih gradiv v pisni obliki?)
• prilagojeni metodični postopki in oblike dela (jasnost, zahtevnost...)
• drugačno učno okolje in tempo dela (odgovornost, pomoč staršev, roki - predlagam 1 snov v 2 urah, zagotoviti dostop do "pomoči" - tehnične ali metodične)
• specifičen odnos učitelj-učenec in učenec-učenec (veliko redne in vzpodbudne komunikacije; usmerjanje medvrstniške "strokovne" komunikacije, če je možno)
• specifični pogoji dela ("pametna" priprava gradiv, odgovornost in dostopnost/opremljenost... učečih ipd.)


Lahko "pride prav":

Naloge (nekatere lahko izvajamo v dani situaciji) z učnimi listi so dostopne na povezavi (OŠ in SŠ) http://www.facka.si/gradiva/geo/terensko_delo/index.html

Gibanje Zemlje in posledice http://www.facka.si/gradiva/geo/gibanje_Zemlje/index.html

Zemljevid in kartografija
http://www.facka.si/gradiva/geo/zemljevid/prva.htm

Prebivalstvo Slovenije
http://www.facka.si/gradiva/geo/demografija/index.html

Avstralija
http://www.facka.si/gradiva/geo/avstralija-Eucbenik/index.htm

Azija - vaje in naloge
http://www.facka.si/gradiva/geo/azija/vaje.html

Severna Amerika - naloge
http://www.facka.si/gradiva/geo/amerika/naloga.html

II. svetovna vojna
http://www.facka.si/gradiva/zgo/2-svetovna-vojna/index.htm

Hladna vojna
http://hladnavojna.splet.arnes.si/

Kako se učiti?
http://mosbruker.splet.arnes.si/ucenje-in-znanje/

LP, MM

Mislim, da smo geografi zelo dobro "opismenjeni" s tovrstnim delom in da smo ga solidno zastavili. Ostanite zdravi!
V odgovor na mojmir mosbruker

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Robert Kodrič -
Mogoče za popestritev, preden umaknejo s spleta... vsaj še jutri, morda tudi še v sredo:

https://4d.rtvslo.si/arhiv/tuji-dokumentarni-filmi-in-oddaje/174680791

LP; Robi
V odgovor na Anton Polšak

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Borut Stojilković -
Pozdravljeni,

posredujem del današnjega sporočila društva GA (Geographical Association). Pomembna stvar, ki so jo sporočili, je, da so njihova gradiva trenutno na voljo brezplačno. Med gradivi je ogromno zbranih materialov, učnih listov, aktivnosti za delo od doma, ter idej za terensko delo pri pouku geografije v bodoče. Prepričan sem, da bo marsikomu to prišlo prav - res je, da je gradivo v angleščini, ampak v podporo so lahko skice, zemljevidi, grafi, ideje. Učenci in dijaki, ki so dovolj suvereni v angleškem jeziku, pa se lahko izbranih gradiv poslužijo tudi v izvirni obliki; s tem bo medpredmetno povezovanje angleščine in geografije po konceptu CLIL (content and language integrated learning) prišlo do pravega izraza.

URL: https://www.geography.org.uk/teaching-resources.

Lep pozdrav,
Borut Stojilković

New teaching resource: Tropical rainforests

There is a new teaching resource now available on our website focusing on tropical rainforests. GCSE requirements include the study of tropical rainforest ecosystems and Brendan Conway from Notre Dame School has written a range of activities focusing on the causes and impact of deforestation. Take a look >>> https://www.geography.org.uk/Tropical-rainforests

Also remember that all of our teaching resourecs are currently free to access - no need to log in!
V odgovor na Borut Stojilković

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Alojzija Boncelj -
Spoštovani,



sem mislila, da je bila literatura za tekmovanje iz geografije v

angleščini letos samo spodrsljaj, ampak vidim, da se vam ne zdi nič

narobe, če začnemo v slovenskih šolah poučevati kar v angleščini. Ne gre

za to, koliko učencev zna dovolj angleščine in koliko ne, ampak za

načelno in še kakšno drugo vprašanje, upam, da me razumete, kaj imam v

mislih.



Lep pozdrav.



Alojzija Boncelj
V odgovor na Alojzija Boncelj

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Darjan Grudnik -
Spoštovani.

Sem popolnoma prepričan, da je problem te literature v tem trenutku popolnoma irelevanten. Ne vidim prav nobene potrebe po tem, da bi svojega tekmovalca v teh razmerah obremenjeval še s to literaturo, ko nam je vsem pa res popolnoma jasno, da tega tekmovanja v tem šolskem letu ne bo. Že tako imajo otroci ogromno dela, veliko časa presedijo za tehnologijo, kot mentor naj ga pa sedaj obremenjujem še s tekmovanjem? Žalosti pa me dejstvo, da odgovorni po vsem tem času še vedno mencajo z uradno odpovedjo. Se pravi sedaj s takšnim ravnanjem vse nas držijo v negotovosti. Nekateri učenci verjamem, da se mogoče celo pripravljajo, čez en teden jim bomo pa rekli, da tekmovanja ne bo. Je to odgovorno? Res bi tu apeliral na odgovorne po hitri odzivnosti in uporabi zdrave pameti. Kajti tudi če gremo nazaj na delo po idealnem scenariju po prvem maju, za kar je po mojem mnenju sicer verjetnost nična, mi naj prosim nekdo razloži, kako bomo to tekmovanje izpeljali.

Kar se pa tiče izbire literature in sestavljanja tekmovalnih pol pa mislim, da je vsak dodaten pogovor odveč, ker nas učiteljev tako ali tako večinoma nihče ne upošteva.

Lep pozdrav.

Darjan Grudnik
V odgovor na Alojzija Boncelj

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Maja Skok -
Spoštovana Alojzija,
iz ZRSS nam na tem forumu ponujajo samo angleško literaturo.
Mogoče je to namig, da bomo prešli iz slovenščine na ANGLEŠČINO.
Če ni uspelo Avstrijcem skozi stoletja, mogoče bo uspelo ZRSS. :)
Lep večer,
Maja
V odgovor na Maja Skok

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Borut Stojilković -
Spoštovani kolegi,

poučevanje v slovenščini je vsekakor prioriteta. Poslana povezava je bila mišljena kot dodatna podpora za tiste učitelje, ki bi si želeli ogledati, kako gradiva pripravljajo v tem priznanem društvu in s tem pridobiti kakšno dobro idejo, morebiti tudi gradivo, ki bi ga po lastni presoji prilagodili.

Omenjena gradiva, ki so sedaj prostodostopna, niso v nikakršni povezavi z letošnjim tekmovanjem znanja. En vir za tekmovanje, ki je sicer res v angleščini za državno raven, pa je na seznamu zaradi tega, ker ponuja ogromno slikovnega materiala učinkov podnebnih sprememb na pokrajino, kar je tudi letošnja tema tekmovanja.

Če bi se kdo želel z mano pogovoriti o literaturi za tekmovanje ali čem drugem relevantnem, je vabljen, da me kontaktira.

Lepo pozdravljeni,
Borut Stojilković