Splošna klepetalnica, v kateri mora vsak udeleženec pustiti sled - SKUPINA LJUBLJANA

Aplikacije in medpredmetno sodelovanje

Aplikacije in medpredmetno sodelovanje

od Petra Madronič -
Število odgovorov: 2

Pred dvema letoma smo s kolegi izvedli tabor za nadarjene (učenci 7.-9.razreda), ki je temeljil na uporabi omenjenih aplikacij za kartiranje invazivnih rastlin, razgledov, kulturnih in naravnih znamenitosti. Ker smo imeli s seboj učence, ki so nadarjeni na različnih področjih, smo tridnevni tabor zasnovali tako, da smo geografi in naravoslovci kartirali invazivne rastline, zgodovinarji in jezikoslovci (slovenščina, italijanščina, angleščina) so se podali po poteh kulturnih znamenitosti, športnikom, ki so en dan kolesarili po Istri pa smo zadali kartiranje najlepših razgledov. Likovno nadarjeni učenci so ostali v domu in izdelovali ikone ter oblikovali zemljevid kulturnih in naravnih znamenitosti Seče in okolice.

Ker smo imeli v domu priložnost ''v živo'' spremljati znamenitosti, ki so jih kartirali učenci na terenu, so tako ikone nastajale sproti, porajale so se nore ideje in na koncu dneva je nastal izjemen zemljevid.

Jezikoslovci so svoje opise kulturnih znamenitosti dodali tudi v opise v aplikaciji, kasneje pa so vse zapisali še v brošuri.

Tabor je bil izjemen in zelo dobro sprejet tako med kolegi kot med učenci.


V odgovor na Petra Madronič

Odg: Aplikacije in medpredmetno sodelovanje

od Igor Lipovšek st. -

Ker je šlo za učence treh razredov, ga verjetno lahko ponavljate le vsako tretje leto.

V odgovor na Igor Lipovšek st.

Odg: Aplikacije in medpredmetno sodelovanje

od Petra Madronič -

Res je, to lahko ponovimo le na tri leta, ker gre za specifičen tabor. Drugače pa aplikacijo kartiranja invazivnih rastlin poskušam prenest na naravoslovni dan v 6. razred. Za enkrat uporabljamo samo moj telefon, učenci pa na natisnjene zemljevide kartirajo ročno. Čakam namreč na primerno opremljeno generacijo. ;)