Splošna klepetalnica, v kateri mora vsak udeleženec pustiti sled - SKUPINA LJUBLJANA

Učna pot

Učna pot

od Miha Gorenc -
Število odgovorov: 3

Pozdravljeni. 


Imam željo / idejo narediti učno pot po domači Kostanjevici na Krki, od kjer so tudi moje fotografije v prilogi iz aplikacije. 

Ideja je narediti interaktivno učno pot, kjer vsaj v prvem delu na samem terenu ne bi potreboval infrastrukture, torej prek aplikacij, v naslednji fazi morada QR kode, ki peljejo na naloge, na koncu, če se vse dobro izteče, pa v sodelovanju z lokalno skupnostjo pravo učno pot, z vsebinskimi tablami, ki bo omogočila celodnevne ekskurzije osnovnošolcem in srednješolcem, pokrivala nekaj ur iz naravoslovnega, kulturnega, športnega in tehniškega dne. 


Prosil bi, če ima kdo izkušnje, katere aplikacije bi bile najboljše, najlažje za začetek. 

http://www.kostanjevica.si/ 

Hvala, Lp, Miha Gorenc.

V odgovor na Miha Gorenc

Odg: Učna pot

od Gordana Rubelj -
Pozdravljeni!
Tudi sama se bi lotila podobne zadeve, in sicer oblikovanje učne poti v našem šolskem okolišu ob reki Pesnici. Delno smo izdelali pot s pomočjo aplikacije Artour, vendar bi bila vesela še kakšne druge ideje in podpore. Morda obstaja kakšna aplikacija, ki povezuje podobne učne poti.

Link do naše učne poti z naslovom Po poteh pesniških voda od mita do arhitekture:
https://ar-tour.com/guides/po-poteh-pesniskih-voda-od-mita-do-arhitekture.aspx

Lep pozdrav, Gordana Rubelj
V odgovor na Miha Gorenc

Odg: Učna pot

od Nataša Mrak -

Na naši šoli smo v sklopu projekta Turizmu pomaga lastna glava v lanskem šolskem letu izdelali učno pot s pomočjo aplikacije CŠOD MISIJA. Teren in naloge smo delali skupaj z učenci. Aplikacija nNima ravno ogromno možnosti za različne tipe izzivov-nalog (npr. ne moreš dodajati slik), lahko pa poslušaš posnetek, označiš območje na sliki, rešuješ kvize in zbiraš točke. Je uporabna!

Letos ravno zaključujemo še eno tako pot pri izbirnem predmetu. Učenci so si razdelili naloge in pripravili besedilo (opise) in kvize, šli smo na teren po celotni poti, določili in zajeli točke, poiskali naloge za kvize na terenu. Sami so si izbrali naslov, sestavili uvod z opisi (dostopne točke, pregledali avtobusne povezave, porebna oprema, čas in dolžina poti ..). Zdaj čakajo samo še, da oddajo  v aplikacijo in preizkusimo. Zanimiv izziv.

Kot učitelj lahko sestaviš skrito misijo, ki ni vidna vsem in jo uporabiš za terensko delo.

Baje je teh možnosti za poti še kar nekaj in vsaka ima svoje pluse in kakšen minus. Nekaj pač izbereš.

Lep pozdrav,

Nataša