BRALNI TEDEN v času pouka na daljavo in v učilnici
Povabilo v Sodelobra@lnico Razredni pouk
Branje z razumevanjem
Kako ohranjati motiviranost za branje v času pouka na daljavo?
1 Motiviranost za branje _teoretična izhodišča_1_del.mp4
2 Pet načel motiviranja za branje.mp4
3 Dejavnosti za ohranjanje in spodbujanje motiviranosti za branje na RP.mp4
BEREM, PIŠEM, USTVARJAM.pdf
MOJ NAJLJUBŠI FILM (2).pdf
POSTAL SEM OCENJEVALEC KNJIG (1).pdf
PREBERI, IZBERI, POIŠČI VEČ.pdf
PRIMERI NAVODIL UČENCEM.docx
STRIP (3).pdf
Pisanje v času pouka na daljavo
Skupno branje v času pouka na daljavo
Sodelobr@lnice - gradiva izvedenih bralnih dogodkov
5_Sodelobralnica_Pripovedovanje ljudskih pripovedk_Mojca Pažon
1_Gradivo prve sodelobr@lnice_Peter Svetina Skupno branje_8_12.pdf
2_Gradivo druge Sodelobr@lnice_Anja Štefan Škratovske oči_skupno branje 9_2.pdf
3_Gradivo tretje sodelobr@lnice_Izbiramo besedila.pdf
4_Gradivo četrte Sodelobralnice_Preneseni pomeni v književnih besedilih Borisa A. Novaka.pdf
6_Šesta sodelobr@lnica_Branje, pripovedovanje in poustvarjanje ob kamišibaju.pdf
7_Gradivo sedme Sodelobr@lnice_Tisti, ki (to) bere, je kul _)_Nina Jelen .pdf
KAJ TO POMENI.jpg
POVEJ MI, POVEM TI.jpg
POVEJ ŠE DRUGAČE.jpg
RAZMIŠLJAMO OB KNJIGI.pdf
Zbirnik strategij dela s književnimi besedili_predstavljene v Sodelobr@lnicah
Tekočnost branja