Preverjanje in/ali ocenjevanje fizičnih izdelkov na daljavo

 Prikaz možnosti za oddajo risb, grafov, slik napisanih/narisanih na roke s strani učencev 

Problem: Učenec želi oddati svoje izdelke na spletno učilnico, da jih lahko učiteljica pregleda in poda povratno informacijo.

Cilj: Prikazati možnosti za oddajo slikovnih datotek kot so slike, grafi, optično prebrani dokumenti (odgovori napisani z roko na list papirja) z uporabo računalnika ali z uporabo pametnega telefona.

Potrebni pripomočki in programi: optični čitalnik ali pametni telefon, pripravljena spletna učilnica, ustvarjena naloga za oddajo datotek, vloga udeleženca v tej učilnici ter spletni brskalnik.

Zgodba: Učiteljica Metka želeli med učenjem na daljavo preveriti, kako uspešni so učenci pri domačem učenju. Dobila je zamisel, da bi lahko učenci svoje izdelke oddali na spletno učilnico. Učiteljica Metka ve, da nekateri učenci že uporabljajo pametne telefone, zato je omogočila oddajo naloge na poljuben način, preko računalnika ali preko telefona.
Učenec Marko se je odločil, da bo odgovore na vprašanja, ki jih je zapisal v zvezek, optično prebral z optičnim čitalnikom in jih oddal v spletno učilnico. Učenec Jure je moral za nalogo izdelati plakat. Ker je plakat večjega formata kot optični čitalec, se je odločil, da bo s telefonom posnel fotografijo, pri čemer bo pozoren na njeno kvaliteto. Fotografijo plakata bo nato kar preko mobilnega telefona oddal v učilnico. 

Infografika:

Luka


Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna. Avtor: Anton Dimic


 Prikaz možnosti podajanja povratnih informacij učencem za oddane risbe, grafe, delovne liste … direktno na oddane liste 

Problem: Učenec je na spletni učilnici oddal na roko narejen izdelek. Učiteljica je pregledala vsebino, zdaj pa mu želi podati povratno informacijo, zato na internetu poišče, kako to naredi.

Cilj: Prikazati možnosti podajanja povratnih informacij učencem za oddane izdelke (risbe, delovne liste, itd.)

Potrebni pripomočki in programi: pripravljena spletna učilnica, vloga izvajalca v tej učilnici ter spletni brskalnik.

Zgodba: Učiteljica se je odločila, da želi pri oddaji nalog učencem podati tudi povratno informacijo. Oddali so ji različne na roko narejene izdelke v digitalni obliki. Želi si vedeti, kako bi svoj problem najlažje dobro rešila. Na internetu najde prikazano rešitev.

Infografika:

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna. Avtor: Urška Erjavec

Zadnja sprememba: torek, 14 april 2020, 14:07