Sodelovanje v spletni učilnici z mobilno napravo

 Prikaz možnosti in značilnosti oddaje nalog z mobilnim telefonom 

Problem: Miha želi v spletno učilnico z mobilnim telefonom oddati domačo nalogo, ki jo je rešil na list papirja in poslikal.

Cilj: Razložiti različne načine, kako oddati domačo nalogo z mobilnim telefonom.

Potrebni pripomočki in programi: pripravljena spletna učilnica, mobilna aplikacija Moodle ali spletni brskalnik.

Zgodba: Miha napiše svoji sošolki Mojci sms, če mu lahko pove, kako je ona oddala domačo nalogo v spletno učilnico. Mojca mu pove, da je za nalaganje uporabila spletno aplikacijo Moodle. Vprašala ga je, če mu pošlje videoposnetek, kako je to naredila.


(c) Vse pravice pridržane
, Avtor: Mojca Mirnik

 Prikaz možnosti in značilnosti komunikacije s soudeleženci z mobilnim telefonom 

Problem: Učiteljica Marija si želi komunicirati z učenci in vzpostaviti komunikacijo med učenci. Razmišlja, kako lahko sodelujejo z mobilno napravo.

Cilj: Pokazati, na kakšen način lahko poteka komunikacija preko mobilne naprave med učiteljico in učenci ter učenci med seboj.

Potrebni pripomočki in programi: pripravljena spletna učilnica, vloga izvajalca v tej učilnici ter spletni brskalnik.

Zgodba: Učiteljica Marija učencem med epidemijo podaja vprašanja o učni snovi preko spletne učilnice, na katera morajo odgovoriti individualno (1. Problem). Sedaj jim želi postaviti novo vprašanje na forumu Vprašanja in odgovori. Forum za odgovarjanje ima sicer že postavljen, vendar trenutno ne more dostopati do računalnika, zato to želi opraviti kar preko telefona. Težava se pojavi, ko ugotovi, da je postavitev strani drugačna kot je na računalniku. Učiteljica gre v spletno učilnico in klikne na forum, na katerem si želi dodati novo vprašanje. Pokaže se forum, kjer lahko že postavi prvo vprašanje. Ker želi dodati novo vprašanje, pritisne na gumb Dodaj novo vprašanje. Vprašanju doda Zadevo (npr. dodatna naloga), v razdelku Sporočilo pa postavi vprašanje, ki ga želi postaviti učencem(tukaj je za vas še dodatna naloga: Razmislite, kaj bi se zgodilo, če...). Pritisne gumb Objavi v forum in sedaj to vprašanje lahko vidijo učenci in nanj odgovorijo. Ko še enkrat prebere kaj je napisala, je ugotovila, da se je prikradel tiskarski škrat in se odloči, da uredi svojo objavo(za to ima 30 min časa), zato klikne na vprašanje in klikne na Uredi objavo. Sporočilo nato popravi in klikne na Shrani spremembe. Tako je vprašanje sedaj postavljeno, da bodo učenci lahko odgovorili. Medtem ko ureja forum, dobi e - sporočilo, kjer jo učenec prosi, če se mu lahko pridruži na klepetu, saj ima nekaj težav z reševanjem domače naloge. Učiteljica se odloči, da bo pogovor z učencem opravila preko telefona na klepetu v učilnici. Učencu pošlje e – sporočilo, naj se ji pridruži na klepetu v učilnici. Učiteljica gre v učilnico in klikne na klepet z učenci. Nato klikne na gumb: Kliknite tu za vstop v klepet. Ko je enkrat v klepetu, lahko počaka, da se ji učenec pridruži in lahko začneta s pogovorom. Na klepet zapiše: Pozdravljen, tukaj mi lahko poveš s čim imaš težave. Če se zgodi, da se slučajno ponesreči izključi iz klepeta in je pozabila, na kaj mora odgovoriti, lahko prejšnji pogovor še vedno pogleda s klikom na: Ogled minulih sej klepeta in na to klik: Poglej to sejo. Ko pogleda in je pripravljena odgovoriti, se lahko vrne na klepet, kjer jo čaka učenec in se pogovorita do konca.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna. Avtor: Marija Primožič

Zadnja sprememba: torek, 14. april 2020, 14:05