Prikaz možnosti in značilnosti oddaje skupinskih nalog 

Problem: Učitelj želi svojim učencem dodeliti domačo nalogo, ki jo morajo narediti v skupini.

Cilj:

  • prikazati možnosti oddaje skupinskih nalog in
  • prikazati značilnosti oddaje skupinskih nalog.

Potrebni pripomočki in programi: pripravljena spletna učilnica, vloga izvajalca v tej učilnici ter spletni brskalnik.

Zgodba: Učiteljica Ana je učencem zadala skupinsko domačo nalogo o seštevanju ulomkov, katero morajo oddati v roku enega tedna v spletno učilnico. Učence je razdelila v skupine in jih po skupinah vpisala v spletno učilnico. Možnost oddaje želi nastaviti tako, da bo učencem podala povratne informacije in imela pregled nad oddanimi izdelki.  

Pod izbranim poglavjem najprej doda dejavnost ali vir in izbere možnost »Naloga«.

Najprej poimenuje nalogo »Seštevanje ulomkov« in ji doda opis: Tu oddajte skupinsko domačo nalogo o seštevanju ulomkov. Iz vsake skupine odda le eden.

Pod zavihkom »Razpoložljivost« izbere, da je rok za oddajo naloge čez en teden, nastavi pa si tudi opomnik, da mora naloge oceniti najkasneje 7 dni po oddaji. Pod »Vrste oddanih nalog« izbere, da je maksimalno število oddanih datotek 1, ker želi, da skupina odda le eno datoteko, ter nastavi maksimalno velikost oddaje na 20 MB. Označi, da morajo oddati nalogo v pdf formatu, saj bo tako njihove izdelke lažje ocenjevala. Pod »Nastavitve oddaje« onemogoči ponovno oddajo.

Pod »Nastavitve oddaje za skupino« nastavi, da udeleženci oddajo nalogo skupinsko. Tako bodo vsi člani skupine  lahko pregledali in urejali oddan izdelek in dobili povratno informacijo o nalogi.

Klikne »Shrani in prikaži« ter počaka, da učenci oddajo naloge.

Infografika:

Lia

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna. Avtor: Nataša Tomc


 Prikaz možnosti in značilnosti, kako učiteljica učence vključi v vrstniško ocenjevanje 

Problem: Učenci morajo na spletno učilnico oddali svoje naloge in ovrednotiti naloge svojih sošolcev. Učiteljica mora torej na spletni učilnici odpreti dejavnost, kjer bodo učenci lahko oddali svoje naloge in ovrednotili druge.

Cilj: Prikazati možnosti in značilnosti, kako učiteljica učence vključi v vrstniško ocenjevanje.

Potrebni pripomočki in programi: pripravljena spletna učilnica, vloga izvajalca v tej učilnici ter spletni brskalnik.

Zgodba: Učiteljici Tanji je ROID ustvaril spletno učilnico za predmet, ki ga poučuje. Učiteljica sedaj želi na spletni učilnici uvesti vrstniško ocenjevanje, kjer bodo učenci lahko od doma oddali svoje naloge in ocenili ali dali povratne informacije svojim sošolcem.

Za nalogo morajo učenci opisati vsaj 2 geometrijska lika in 2 geometrijski telesi. Za vsakega izmed njim morajo napisati vsaj 3 povedi.

Učiteljica mora zato v spletni učilnici odpreti novo dejavnost, kjer v prvi fazi zapiše vsa navodila oddaje naloge in ovrednotenja nalog sošolcev. Pri oceni, mora učiteljica nastaviti razmerje dveh ocen in sicer oceno, ki jo dobi vsak učenec, za oddano nalogo in oceno ovrednotenja nalog sošolcev.

Ko učiteljica izbere ustrezne nastavitve, odpre novo fazo, v kateri učenci lahko oddajo svojo nalogo. Ko vsi učenci oddajo svojo nalogo, učiteljica odpre novo fazo, v kateri bodo učenci lahko ovrednotili različne komponente naloge svojih sošolcev (npr. ali je sošolec res opisal 2 geom. lika in 2 geom. telesi, ali so vse povedi pravilne, ali je ustrezno število povedi …). Po končanem ovrednotenju vseh nalog, mora učiteljica ponovno odpreti novo fazo, kjer bo vsak od učencev lahko videl svojo oceno.

Infografika:

Lea

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna. Avtor: Urša Hočevar

 Prikaz možnosti in značilnosti komuniciranja s celo skupino 

Problem: Učiteljica Tanja, bi rada komunicirala s celotnim razredom pa ne ve kako in na kakšen način.

Cilj: Razložiti in prikazati različne načine komunikacije s celotnim razredom.

Potrebni pripomočki in programi: pripravljena spletna učilnica, vloga izvajalca v tej učilnici ter spletni brskalnik.

Zgodba: Učiteljici Tanji je ROID Rok ustvaril spletno učilnico za lažje izvajanje pouka na daljavo ter komunikacijo z učenci v času razsajanja virusa. Vendar je Tanja prišla do težave.

S svojimi učenci želi diskutirati o novi snovi, ki jim jo je učiteljica Tanja razložila s pomočjo video-posnetka. Rok ji pove, da lahko uporabi aktivnost klepet, preko katere ustvari spletno interakcijo s svojimi učenci, kjer lahko podajajo svoje predloge, svoje ideje, morebitna vprašanja. Za lažje razumevanje, kako učiteljica Tanja to stori, si pogledata pripravljen video vodič. 

Infografika:

Kaja

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna. Avtor: Špela Frantar


 Prikaz možnosti in značilnosti različnih tipov forumov 

Problem: Učiteljica Anja, bi rada začela razpravo v forumu. Zanima jo, kakšne tipe forumov ima na razpolago in kako jih nastaviti.

Cilj: Razložiti tipe forumov, njihove značilnosti in kako jih nastaviti.

Potrebni pripomočki in programi: pripravljena spletna učilnica, vloga izvajalca v tej učilnici ter spletni brskalnik.

Zgodba: Učiteljici Anji je ROID ustvaril spletno učilnico. Preko forumov želi izvajati razprave z učenci, kjer želi slišati njihova mnenja in razmišljanja o določeni temi. Učiteljica razmišlja, kateri forum bi bil najbolj primeren.

Licenca Creative Commons
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna. Avtor: Sara Brodarič

Ultime modifiche: giovedì, 16 aprile 2020, 20:50