Organizacija dela v spletni učilnici
Prikaz možnosti in značilnosti različnih načinov postavitve poglavij in števila le-teh
Problem: Učiteljica matematike Lara se želi dodatno naučiti kako postaviti poglavja na Moodlu.
Cilj:
- prikazati možnosti in značilnosti različnih načinov postavitve poglavij in
- razložiti različne načine označevanja poglavij
Potrebni pripomočki in programi: pripravljena spletna učilnica, vloga izvajalca v tej učilnici ter spletni brskalnik.
Zgodba: Učiteljica Anja pomaga učitelju matematike Klemenu pri uporabi spletne učilnice. Klemen bi rad za učence objavil novo vsebino, saj so prešli na novo temo Enačb in neenačb. Ker tega še nikoli ni počel, se obrne na svojo sodelavko Anjo, ki uči slovenščino, saj tudi ona uporablja takšen način dela. Anja mu pove, da mu bo verjetno najlažje, če posname video, v katerem bo razložila, kako se objavi novo temo, in mu ga pošlje.
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna.
Avtor: Eva Pleško
Prikaz možnosti in značilnosti pregleda trenutno prisotnih udeležencev in njihovih aktivnosti
Problem: Učitelj Tone v razredu zlahka spremlja prisotnost in aktivnost učencev. Pri sodelovanju na daljavo takšen pristop ni mogoč, zato učitelji Tone potrebuje enakovredno digitalno rešitev.
Cilj: Poiskati način spremljanja aktivnosti in prisotnosti učencev v spletni učilnici Moodle.
Potrebni pripomočki in programi: pripravljena spletna učilnica, vloga izvajalca v tej učilnici ter spletni brskalnik.
Zgodba: Učitelj Tone v razredu enostavno opazi kateri učenci so prisotni, prav tako zlahka opazuje njihovo aktivnost. Pri poučevanju na daljavo želi Tone ravno tako preveriti kateri učenci so trenutno prisotni v njegovi spletni učilnici. Zanima ga tudi, če učenci redno in sprotno prebirajo njegove objave in opravljajo domače naloge.
Infografika:
To delo je objavljeno pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna.
Avtor: Oskar Težak