Moje izkušnje s formativnim spremljanjem
Bistvo FS je, da dijaka učitelj (in sošolci) večkrat informirajo o njegovem znanju in učenju in da si dijak tudi sam načrtuje učenje in bogatenje znanja.
Eni pravijo, da je v slovenski šoli to misija "nemogoče". čeprav raziskave potrjujejo, da je najpomembnejši učni dejavnik takojšnja in pogosta povratna informacijade.
Status | Discussion | Started by | Last post | Replies | Actions |
---|---|---|---|---|---|
|
|
0 |
|
||
Mojca Ogorelc - refleksija
Locked
|
|
|
0 |
|
|
Branka Muller- refleksija
Locked
|
|
|
0 |
|
|
Zdenka Dimnik - refleksija
Locked
|
|
|
0 |
|
|
Vlasta Strmljan - refleksija
Locked
|
|
|
0 |
|
|
Vesna Robnik - refleksija
Locked
|
|
|
0 |
|
|
Prispevek Vildane Suljić
Locked
|
|
|
0 |
|
|
|
|
0 |
|
||
|
|
0 |
|
||
Evalvacija formativnega
Locked
|
|
|
0 |
|
|
Refleksija s FS
Locked
|
|
|
0 |
|
|
|
|
0 |
|
||
Formativno spremljanje
Locked
|
|
|
0 |
|