takole sem odgovoril eni od geografskih kolegic:
Najprej, hvala za opozorilo. Hitro bežijo dnevi.
Nato: opravičilo. Zaradi
objektivnih razmer zamujamo s podrobnostmi.
Predlagam pa, da
zgodnjejesenske dni priprav porabite za terensko raziskovanje - kot veščino, ki
je sestavni del tekmovanja. Napametne podatke, ki se jih bodo iz literature do
februarskega tekmovanja učenci morali naučiti, boste verjetno utrjevali šele po
novem letu.
Veščine in spretnosti:
- opazovanje pokrajine
- sklepanje
o vzrokih in posledicah
- branje zemljevida
- orientiranje v
pokrajini
- kartiranje
- izdelovanje geografskega opisa
- merjenje
(rečnega pretoka, višine terase, globine vrtače, debeline dreves (in računanja
lesne mase), potovanja sence, prometa, velikosti njive, profila prsti ...)
-
izbiranje in določanje (poglavitnega pokrajinskega dejavnika, modifikatorjev
pokrajine, trenutnih in trajnejših posledic ...)
- načrtovanje (poti,
terenskega dela, rabe pokrajine, urbanističnega načrta...)
- predvidevanje
(posledic, razvoja, futurističnih zamisli)
- ...
pa so tiste, ki jih je
dobro razvijati dlje časa, da se utrdijo in postanejo rutina.