Opisno ocenjevanje v 1. in 2. razredu

Opisno ocenjevanje v 1. in 2. razredu

von Katarina Podbornik -
Anzahl Antworten: 1

V preteklih tednih ste nam poslali veliko vprašanj vezanih na opisno ocenjevanje. Primeri vprašanj, ki ste jih postavljali: Bo kaj narobe, če kakšen cilj ne bo v spričevalu? Kako napisati dobro, staršem razumljivo opisno oceno? Ali oceniti vsebine, ki smo jih delali in so jih učenci utrdili? Ali označimo v spričevalu, da so določeni cilji prestavljeni v naslednje šolsko leto? Kako je z ocenjevanjem aktivnosti pri ŠPO, ki jih po priporočilih ne smemo izvajati (npr. meče, podaja, lovi žogo)? Koliko opisnih ocen je potrebno zapisati pri posameznem predmetu v spričevalo? Kakšna so priporočila za označevanje neocenjenih standardov znanja in pisanje opisne ocene?

Als Antwort auf Katarina Podbornik

Odg: Opisno ocenjevanje v 1. in 2. razredu

von Katarina Podbornik -
Z namenom, da odgovore predstavimo vsem, smo posneli video vsebino na temo opisnega ocenjevanja, ki jo lahko poslušate in spremljate na tej povezavi. Za iskanje odgovorov na dodatna vprašanja pa bomo v sredo ob 15.00 izvedli še eno videokonferenco, na katero se prijavite na tej povezavi.