Skip to main content
Side panel
Skupnosti SIO
Moje učilnice
Pomoč
Portal SIO
English (en)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Italiano (it)
magyar (hu)
Slovenščina (sl)
Українська (uk)
Enter your search query
You are currently using guest access (
Log in
)
SOD - RP
General
POUČEVANJE IN UČENJE NA RAZREDNI STOPNJI - šolsko leto 2022/2023
VPRAŠALI STE (revija Razredni pouk)
AKTUALNE NOVICE ZA UČITELJICE IN UČITELJE RAZREDNEGA POUKA
POUČEVANJE IN UČENJE NA RAZREDNI STOPNJI - šolsko leto 2021/2022
POUK V ŠOLSKEM LETU 2020/2021
POUK NA PROSTEM
IZOBRAŽEVANJE NA DALJAVO NA RAZREDNI STOPNJI – pomlad 2020
DIGITALNA TEHNOLOGIJA, KI NAM OMOGOČA RAZVIJANJE DIGITALNIH VEŠČIN NA RAZREDNI STOPNJI
Konferenca za učitelje razrednega pouka Soustvarjamo razredni pouk 15., 16. marec 2022
Konferenca za učitelje razrednega pouka Utiramo poti razrednemu pouku 21., 22. marec 2018
Arhiv
Home
Calendar
SOD - Sodelov@lnica Razredni pouk
Home
Courses
Zavod RS za šolstvo
Delovna področja
Sodelov@lnica
SOD - RP
IZOBRAŽEVANJE NA DALJAVO NA RAZREDNI STOPNJI – pomlad 2020
POVEZAVE do zbirk in gradiv za delo z učenci
POVEZAVE do zbirk in gradiv za delo z učenci
Povezave do spletnih strani, ki omogočajo učenje na daljavo in samostojno delo učencev (dodana so navodila in ideje, za delo učencev).
Zvočne knjige e-knjige in lutkovne predstave za najmlajše.pdf
Download folder
◄ VSEBINE TV Slovenija v izobraževanju na daljavo na razredni stopnji
Jump to...
Jump to...
Obvestila
Pogosta vprašanja
ZBIRNIK NAČRTOVANIH UČNIH SKLOPOV V SODELOV@LNICI (po razredih)
60 minut gibanja v vsakem šolskem dnevu (Nina Malajner, Urša Krajšek, Nives Markun Puhan, Nina Novak)
Pouk na prostem na razredni stopnji (Helena Škerget Rakar, Andreja Perkovič, Vanja Guček, Tanja Müller, Vesna Vršič, Nina Novak)
Odzivi učitelja na neželeno vedenje učenca (Vlasta Svatina, Katarina Dolgan)
Dan prijaznega spletnega govora (Irena Gole, Simona Kavčič, Veronika Svoljšak, Mojca Dolinar)
Spodbujanje trajnostne mobilnosti v obveznem in razširjenem programu (Katja Medija, Mateja Simonič, Nada Nedeljko, Marta Novak)
Kako podpreti razvoj bralne pismenosti na razredni stopnji? (Simona Podobnik, Mateja Vozelj, Nataša Bodlaj, Sandra Mršnik, Nina Novak)
Z vajami čuječnosti do bistrejšega uma in boljših učnih dosežkov (Tonja Umnik, Katarina Dolgan, Tanja Müller)
Kako se z učenci pogovarjati o hrani in razvijanje odnosa do hrane (Irena Simčič, Andreja Žinko, Klavdija Petrovič, Aleš Požgan, Nina Novak)
Kako je z branjem od 1. do 5. razreda?
Kaj pa domače branje na razredni stopnji?
Kaj je govorno nastopanje?
Kaj pa digitalno branje?
Kaj pomeni znati poštevanko?
Kaj bi moral učenec narediti, ko dobi navodilo OPAZUJ, UVRSTI, RAZVRSTI, UREDI, PRIREDI?
Zakaj nareka ne ocenjujemo?
Celoletno pregledno ocenjevanje znanja – da ali ne?
Zakaj isti učitelj/-ica skozi celo prvo vzgojno-izobraževalno obdobje (prva tri leta osnovne šole)?
Sodelobr@lnice
Videokonference z učitelji 2021/2022
Konferenca za učiteljice in učitelje razrednega pouka Soustvarjamo razredni pouk 15., 16. marec 2022
Trajnostna mobilnost
BRALNI TEDEN v času pouka na daljavo in v učilnici
RAZISKOVALNI TEDEN v času pouka na daljavo in v učilnici
GIBALNI TEDEN v času pouka na daljavo in v telovednici
MATEMATIČNI TEDEN v času pouka na daljavo in v učilnici
Učitelji delijo izkušnje in primere
Razmišljanje o pouku na daljavo na razredni stopnji
Priporočila učiteljicam in učiteljem za izvajanje pouka na daljavo na RP
Navodila za uporabo digitaliziranih učnih načrtov
Povezava do platforme digitaliziranih učnih načrtov
Primeri učnih sklopov (opremljeni s priporočili za izvedbo na daljavo)
Zbirke dejavnosti, povezav za pouk na daljavo na razredni stopnji
Uvod v gradiva o ocenjevanju v šolskem letu 2020/2021
Katera so izhodišča za ocenjevanje v šolskem letu 2020/2021?
Katera načela vodijo vsako ocenjevanje?
Kako pristopiti k načrtovanju ocenjevanja v šolskem letu 2020/2021?
Ocenjujem tako in to, kar poučujem
Ali ocenjujem vse kar poučujem?
Individualni pristop pri spremljanju napredka in ocenjevanju znanja
Kako opisno ocenjevati v šolskem letu 2020/2021?
Kako številčno ocenjevati v šolskem letu 2020/2021?
Kaj so kriteriji in kaj kriteriji niso?
Drugi načini ocenjevanja
PODLAGE ZA PREGLED LETNIH PRIPRAV IN NAČRTOVANJE POUKA v 2020/2021
Temeljna znanja in veščine, ki naj bodo vodilo pri pridobivanju informacij o doseženem znanju in veščinah ter pri načrtovanju nadaljnjega učenja 2020_2021
Posnetek videokonferenčnega srečanja z učitelji_povratek v šole in izvajanje pouka, 28_1_2021
Gradivo videokonference
Zaključna prireditev likovnega natečaja Povezovanje za življenje v sodobni družbi
Virtualna razstava likovnega natečaja Povezovanje za življenje v sodobni družbi
Čudovite leteče knjige Morrisa Lessmora, William Joyce Likovna podoba in izvedba Simona Kavčič
Pozitivni stranski učinki spodbujanja likovne umetnosti
POUK NA PROSTEM
POVRATEK V ŠOLE
NAČRTOVANJE, SPREMLJANJE, PREVERJANJE IN OCENJEVANJE
GRADIVA IN ZAPISKI videokonferenčnih srečanj z učitelji
VIDEOPREDSTAVITVE svetovalk in učiteljev
PRIMERI SKLOPOV za izobraževanje na daljavo
VODIČI za uporabo okolij in orodij
PRIMERI gradiv učiteljic in učiteljev RP
VSEBINE TV Slovenija v izobraževanju na daljavo na razredni stopnji
POSNETKI serije Izobraževanje na daljavo ZRSŠ
NAVODILA, priporočila za izvajanje izobraževanja na daljavo na razredni stopnji
Smernice za uporabo IKT na razredni stopnji
Spletna stran konference
Virtualna razstava likovnega natečaja Soustvarjamo igro svetlobe
Konferenca za učitelje razrednega pouka Utiramo poti razrednemu pouku 2018
Dopolnilo k spletni konferenci Izobraževanje na daljavo na razredni stopnji OŠ Dobje, 18. 3. 2020
Vodič za spletno učilnico Google
Likovna umetnost v izobraževanju na daljavo na razrednem pouku
Likovna umetnost v izobraževanju na daljavo, Maja Bencek
POSNETKI serije Izobraževanje na daljavo ZRSŠ ►