Indice degli argomenti

  • Ekskurzija bi se izvajala v sklopu slovensko-francoske izmenjave, v katero so vključeni učenci 7., 8. in 9. razreda. Ekskurzijo bi zvedli v enem dnevu.
    Namen ekskurzije je spoznati Koprsko primorje, in sicer:
    - Hrastovlje- 9h-10h
    Z učenci si ogledamo cerkev Sv. Trojice. Eden od slovenskih učencev predstavi Mrtvaški ples v nekaj stavkih v francoščini. Učenci na tem mestu pojedo malico.
    - Koper, 11h-12h
    Z učenci se sprehodimo po mestu in si ogledamo najpomembnejše znamenitosti.. Eden od učencev na kratko predstavi zgodovino Kopra in pomen luke Koper v francoskem jeziku.
    - Piran, 13h-15
    Z učenci se sprehodimo po mestu in eden od slovenskih učencev ponovno na kratko predstavi mesto v francoščini. Učenci imajo 1 uro prosto za kosilo.
    - Sečoveljske soline, 15.30-16.15in
    - Koštabono (17h-18h).
    Odhod iz Ljubljane ob 7h zjutraj (Dvorana Tabor)
    Prihod v Ljubljano: okoli 20h ( Dvorana Tabor)

    Avtor ekskurzije: Nives Syed Mihelič
  • Hrastovlje

  • Koper

    V Kopru si skupaj ogledamo glavne znamenitosti mesta, in sicer:
    - Pretorsko palačo
    - Ložo
    -Stolno cerkev Marijinega vnebovzetja

    En slovenski učenec na kratko opiše zgodovino Kopra v francoščini. Pred vsako od znamenitosti učenci dobijo manjši učni list, ki ga morajo rešiti. Učenci imajo tudi 30 min prostega časa.
  • Piran

    Postanek v Piranu je namenjen tako ogledu mesta kot času za kosilo.
    Najprej se z učenci sprehodimo do Tartinijevega trga, kjer eden od slovenskih učencev na kratko predstavi zgodovino mesta v francoščini. Na tem mestu učence tudi opozorimo na Benečanko (hišo v beneškem slogu).
    Skupaj se nato odpravimo do stolne cerkve Sv. Jurija nad mestom in povemo nekaj besed o njej:
    http://www.portoroz.si/stolna-cerkev-sv-jurija
    Ko se vrnemo v mesto, učencem damo uro in pol odmora. Povemo jim, da si v tem času lahko gredo ogledat tudi akvarij.
    Odhod iz mesta je ob 15h.


  • Sečovlje

    V Sečovljah smo približno ob 15.30 in ustavimo se le za kratek čas.
    Učencem razložimo pomen Sečoveljskih solin:
    http://www.soline.si/krajinski_park.
    Nato se sprehodimo do trgovine, kjer si učenci (zlasti francoski) lahko kupijo kakšen izdelek iz soli.


  • Koštabona

    V Koštabono prispemo okoli 17h.
    Učencem povemo nekaj zanimovosti o tej istrski vasici, nato pa jih pustimo, da se pred odhodom v Ljubljano malce sprostijo in družijo.
    Odidemo ob 18h.