Pozdravljene,
hvala Saši in Poloni za zelo zanimivo temo.
Se je mogoče kdo lotil te tematike v STEM-učni enoti? Tekstilna industrija je drugi največji onesnaževalec okolja, takoj za naftno. Sem si pogledala oba prispevka in priporočam vsem vsaj ogled golih dejstev v RTV prispevku med 19.-21. minuto. Tema pa odlična za medpredmetno povezavo in širši pogled na uporabo oblačil.
hvala Saši in Poloni za zelo zanimivo temo.
Se je mogoče kdo lotil te tematike v STEM-učni enoti? Tekstilna industrija je drugi največji onesnaževalec okolja, takoj za naftno. Sem si pogledala oba prispevka in priporočam vsem vsaj ogled golih dejstev v RTV prispevku med 19.-21. minuto. Tema pa odlična za medpredmetno povezavo in širši pogled na uporabo oblačil.
Za kateri razred se vam zdi vsebina primerna?
A sploh preberemo kdaj etiketo? Upoštevate katerega od spodnjih nasvetov?
- Pozorni bodite tudi pri nakupu oblačil in posteljnine, saj jih je večina beljenih ali obarvanih s kemikalijami (ftalati, PVC).
- Preden opravite nakup, poglejte od kod blago izvira, sestavo izdelka ter katera barvila so uporabili. Nova oblačila pred nošenjem vedno operite.
- Poskusite se izogniti izdelkom z naslednjimi sestavinami: propylparaben, butylparaben, isopropylparaben, isobutylparaben, cyclotetrasiloxane, hydroxycinnamic acid (pca), butyl hydroxyanisole (bha), ethylhexyl methoxycinnamate, benzophenone-1, benzophenone-2, benzophenone-3, benzophenone-4, triklosan
- ...
Ste se kdaj z učenci pogovarjali o tej temi? Kaj naredite vi z oblačili, ki jih ne nosite?
Sama jih največkrat dala v Humana zabojnike, pa sem iz prispevka videla, da nisem naredila najboljše ... Pa vi?
BM