Izobraževanje

Gradiva za poučevanje na daljavo

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Mirsad Skorupan -
Število odgovorov: 6

Pozdravljeni,

prilagam wordov dokument v katerega sem nametal vsebine, ki jih ponujajo zgodovinarji. Mogoče bo koristilo komu, ki poučuje zgodovino.

Moj namen pa je, da bi spodbudili geografe, da delijo na tem spletišču svoje vsebine, ki jih ponujajo pri poučevanju na daljavo.

Najbrž se sprašujete, zakaj jaz ne oddam kaj podobnega. Odgovor je preprost, ker ne delam tega. Poučujem v bolnišnični šoli v Ljubljani in se poslužujemo pouka v živo prek Arnesovih spletnih videokonferenc Vox, zato jim ne dajem dodatnega dela za samostojno učenje.


V odgovor na Mirsad Skorupan

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Marsel Šnepf -
Spoštovani,

čas ni ravno primeren (ali pač) za testiranje novih zadev, a vseeno posredujem povezavo do spletne strani Edpuzzle (verjetno marsikdo že pozna). Sicer se je potrebno prijaviti (zgoraj desno Log In, uporabite opcijo I'm a student, lahko tudi z google računom) in slediti oziroma klikati Join a class, vtipkati kodo (class code), za moj primer z naslovom Kaj je fjord? je koda "asfehaa". Z aplikacijo se da " razkosati" kratke filme in vmes vstavljati vprašanja, na katera učenci odgovarjajo preko spleta, na koncu dobijo prikazan rezultat.
Moj primer je sicer v angleškem jeziku, torej interdisciplinaren, kar je še bolje.

To je sicer samo primer, zase mora vsak učitelj/-ica ustvariti svoje primere, da lahko potem sam/-a pregleda delo učencev.

Lep pozdrav
Marsel Šnepf

Še povezava: https://edpuzzle.com/

Ps: Če kdo želi podrobna navodila, me lahko kontaktira na e-naslov: marsel.snepf@ospoljane.si
V odgovor na Marsel Šnepf

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Mirsad Skorupan -
Marsel,
če sem prav razume, tvoji učenci bodo reševali kviz in ti jih boš ocenil?
V odgovor na Mirsad Skorupan

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Marsel Šnepf -

Bolj primerno za utrjevanje, preverjanje kot ocenjevanje, obstaja pa opcija Gradebook, kjer spremljaš delo učencev. Kot sem rekel, tudi sam bom to najprej testiral, da vidim odziv.

V primeru, da to uporabljaš v razredu je potrebno imeti računalnike in tablice s slušalkami.

Lep pozdrav

V odgovor na Marsel Šnepf

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Mirsad Skorupan -
Marsel,
v tem času ko poučujemo na daljavo ne moremo govoriti o uporabi v razredu.
Mene trenutno bolj zanima kako bi jih lahko ocenili na daljavo. Kateri tip nalog bi bil najbolj sprejemljiv...
Jaz sem dobil navodilo, da lahko ocenim učenca (imam individualen pouk) na daljavo v spletni videokonfernci Vox, če ima učenec prižgano kamero.
V odgovor na Mirsad Skorupan

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Marsel Šnepf -

Bolj primerno za utrjevanje, preverjanje kot ocenjevanje, obstaja pa opcija Gradebook, kjer spremljaš delo učencev. Kot sem rekel, tudi sam bom to najprej testiral, da vidim odziv.

V primeru, da to uporabljaš v razredu je potrebno imeti računalnike in tablice s slušalkami.

Lep pozdrav

V odgovor na Marsel Šnepf

Odg: Gradiva za poučevanje na daljavo

od Igor Lipovšek -
Takole mislim: Ocenjevanje bo lahko težava za tiste učitelje, ki želijo biti zelo natančni, pravični in objektivni.
Načelno se domačega dela ne ocenjuje, a sodobna tehnologija omogoča ocenjevanje na daljavo in nekateri že pišete, da se boste tega poslužili. Načelno se ne ocenjuje tistega, kar ni preverjeno in utrjeno.; in kar so naredili inštruktorji. Ampak: nekateri učitelji na daljavo z različnimi orodji ustrezno preverjajo in sproti povratno informirajo; celo starše.
Ocenjevalna merila oz. kriteriji (ne govorim o mejah med ocenami) bodo ostali takšni, kot so bili učencem/dijakom sporočeni septembra. A ker/če se bo spremenila oblika ocenjevanja, je vseeno dobro, če se to zapiše v zapisniku strokovnega aktiva in sporoči učencem/dijakom. Možnih pritožb bo lahko celo več, ker se starši učijo ob otrocih in zdaj "točno vedo, za katero oceno njihov otrok zna".

Nekateri učitelji na daljavo ne bomo ocenjevali, a se ne obremenjujemo. Če bomo šli v šole po 10. maju bo verjetno ministrstvo o ocenah odločilo na splošno; za vse. Če bomo šli prej, je možno, da jim ocenimo tisto, kar se bodo v šoli en mesec učili.
Nekateri učitelji so učence zadolžili z domačimo nalogami (izpolnjevanje vaj v delovnem zvezku; fotografiranje; snemanje filmov; pisanje geografskega dnevnika ali obnov prebranega; geografski opis sprehoda; kako in zakaj se je spreminjalo vreme...) Ti učitelji dodo pregledali izvršene naloge. Če je učenec naloge naredil, bo dobil kratko vprašanje iz narejenega; kakovost odgovora bo prinesla oceno 4 ali 5. Nižje ne.
Tistih nekaj učencev, ki domačih nalog iz objektivnih ali subjektivnih razlogov ne bodo naredili (pa jih bo malo, ker so starši precej pedantni), bodo ocenili. Najbolje z vprašanji iz železnega geografskega repertoarja, ki ga preverjmo pri vsaki uri - branje zemljevidov, orientiranje, primerjanje klimogramov (fotografij, zemljevidov, opisov...), izbiranje najustreznejše rešitve, povezovanje in dokazovanje boljših/slabših razmer za neko dejavnost ....

Pri ocenjevanju je učitelj relativno samostojen, čeprav je na zaključno oceno možna pritožba. A letos je razlog za to, da z ocenjevanjem ne bi kaznovali niti učencev/dijakov niti sebe, več kot utemeljen. Letos bo preveliko število dobrih in prav dobrih ocen razumel in kot dejstvo sprejel vsak državljan. In tudi utemeljitev, da imajo boljše ocene pač tisti, ki so doma več in bolje delali.