EPR - ATS STEM
-
KLEPETALNICA
-
_________________________________________________________________________________________________________
TEDENSKI IZZIVI
-
Spoštovane kolegice in spoštovani kolegi v projektu ATS STEM.
Zimske počitnice so za nami. V projektu ATS STEM pa nadaljujemo z načrtovanjem STEM učnih enot. V ta namen smo pripravili nov klepet na temo medpredmetno načrtovanje.
Priporočila za načrtovanje STEM učne enote smo že dodobra spoznali. Eno izmed vodil je tudi medpredmetno načrtovanje, kjer s koraki reševanja problemov načrtujemo dejavnosti čim bolj medpredmetno, tako da v največji meri vključujejo izbrane cilje iz različnih UN predmetov in hkrati razvijajo znanja in veščine, ki so potrebne za reševanje zastavljenega problema.
Vabiva vas, da v tem tednu skupaj razmišljamo o medpredmetnosti. V ta namen odgovorimo na vprašanja:
1. Kaj pridobimo z medpredmetnim načrtovanjem?
2. Na kakšen način ste medpredmetno načrtovali?
3. Kaj vam je dobro uspelo in kje prepoznate še priložnosti za izboljšanje medpredmetnega načrtovanja?
Vaša razmišljanja in izkušnje zapišite v nadaljevanju tega foruma.
Saša in Polona
-
Spoštovane, spoštovani.
V drugem tednu bomo razpravljali in izmenjevali naše izkušnje s spremljanjem veščin kritičnega mišljenja. Vabiva vas, da v ta forum zapišete svoje izkušnje, ideje in dileme pri razvijanju in spremljanju veščine kritičnega mišljenja. Skozi izmenjavo idej in izkušenj se učimo drug od drugega ter tako razrešujemo izzive in dileme, ki se pojavljajo pri načrtovanju in izvajanju STEM učnih enot.
Tanja in Mojca
-
Forum je namenjen reševanju izzivov v zvezi s pisanjem priprav. V njem se bodo zbirale vaše dileme in iskale rešitve za njih. V pomoč pri zapisu priprav vam so na voljo krajši posnetki o pisanju priprav. Za odprta vprašanja bomo organizirali video srečanja v petek, 29. 1. ob 14. uri in ponedeljek, 1. 2. ob 8. uri. Z vami bosta Bernarda Moravec in Simona Slavič Kumer.
I. sklop: OSNOVNI PODATKI. Oglejte si videovodič in v skladu z njim izpolnite I. sklop sprotne priprave. Upava, da vam bo v pomoč
II. in II. sklop: ZAPIS DEJAVNOSTI PO KORAKIH Oglejte si videovodič in poskusite zapisati dejavnosti tako, kot je predstavljeno. V primeru vprašanj, sva vam na voljo).
V. SKLOP: RAZVRŠAČNJE DOKAZOV ZA SPREMLJENJE IN VREDNOTENJE VEŠČIN PO RAVNEH