Skip to main content
Skupnosti SIO
  • Moje učilnice
  • Pomoč
  • Portal SIO
  • English ‎(en)‎
    Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Italiano ‎(it)‎ magyar ‎(hu)‎ Slovenščina ‎(sl)‎
  • You are not logged in. (Log in)
  • Home

IJZ2 - arhiv

  1. Home
  2. Courses
  3. Zavod RS za šolstvo
  4. Učilna zidana
  5. Seminarji IJZ2
  6. IJZ2 - arhiv
IZOBRAŽEVANJE NA DALJAVO I - NAČRTOVANJE RAZNOLIKIH UČNIH IZKUŠENJ ZA POUK NA DALJAVO
IZOBRAŽEVANJE NA DALJAVO II - PRIDOBIVANJE RAZNOVRSTNIH DOKAZOV O UČENJU IN ZNANJU PRI POUKU NA DALJAVO
IZOBRAŽEVANJE NA DALJAVO III - PODAJANJE KAKOVOSTNIH POVRATNIH INFORMACIJ PRI POUKU NA DALJAVO
IZOBRAŽEVANJE NA DALJAVO IV - TIMSKO IN SODELOVALNO UČENJE NA DALJAVO
Komunikacija in sodelovanje vzgojitelja pri otroški igri in pri delu s starši
Pomen vrtca za družino
Ustvarjalni pristopi zgodnjega učenja: pogovor, igra, raziskovanje v naravi
Sodelujoči vrtec - »Otrok je, kakršen je, jaz pa mislim, da je …«
Razširimo svoj pogled na drugačnost v vrtcu
Načrtovanje vzgojno izobraževalnega dela v vrtcu s sodobnimi učnimi pristopi na področju predšolske vzgoje - B
Načrtovanje vzgojno izobraževalnega dela v vrtcu s sodobnimi učnimi pristopi na področju predšolske vzgoje - A
Izobraževanje na daljavo
IZOBRAŽEVANJE NA DALJAVO V: POUK NA DALJAVO V GLASBENIH ŠOLAH
IZOBRAŽEVANJE NA DALJAVO I - NAČRTOVANJE RAZNOLIKIH UČNIH IZKUŠENJ ZA POUK NA DALJAVO, december 2020
IZOBRAŽEVANJE NA DALJAVO III - PODAJANJE KAKOVOSTNIH POVRATNIH INFORMACIJ PRI POUKU NA DALJAVO, december 2020
IZOBRAŽEVANJE NA DALJAVO IV - TIMSKO IN SODELOVALNO UČENJE NA DALJAVO, december 2020
IZOBRAŽEVANJE NA DALJAVO II - PRIDOBIVANJE RAZNOVRSTNIH DOKAZOV O UČENJU IN ZNANJU PRI POUKU NA DALJAVO, december 2020
You are not logged in. (Log in)
Home
  • Moje učilnice
  • Pomoč
  • Portal SIO
  • English ‎(en)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • magyar ‎(hu)‎
    • Slovenščina ‎(sl)‎
Data retention summary
Get the mobile app
Policies