Blog spletnega mesta

vidno vsem

  1. Pridobiti čim  več (vsaj tri) različnih, raznovrstnih dokazov o učenju učencev. Npr.
    1. poslana preslikana gradiva, ki so jih morali prepisati;
    2. poslane rešitve nalog;
    3. komentiranje in ocenjevanje pripravljenih gradiv s strani učitelja.
  2. Pridobiti čim več različnih dokazov o znanju učencev pri čimer naj bodo zastopane vse ali pa vsaj večina taksonomskih ravni znanja. Npr.
    1. pomoč sošolcev;
    2. rešitve zastavljenih nalog;
    3. ocenjevanje izdelkov sošolcev.
  3. Pridobiti tudi dokazila s področja krepitve in razvoja  kompetenc, ki omogočajo posledično spremenjena ravnanja in nazor učencev. Npr.
    1. uporaba IKT-ja;
    2. kritično razmišljanje;
    3. zastavljanje novih problemov, ...

Težje je pridobivanje dokazov na daljavo kot spremljanje napredka v živo. 


Komentarji

     
    vidno vsem

    Osnutek kriterijev za uspešno pridobivanje raznovrstnih dokazov:

    - Formativno spremljanje - vključevanje učencev pri oblikovanju učnega procesa (kriteriji, osebni cilji, samovrednotenje ...).

    - Učencem bo omogočeno, da podajo povratno informacijo o pridobljenem znanju na način, ki jim najbolj ustreza. Kvalitativne povratne informacije s strni učencev.

    - Pri ocenjevanju znanja bo ugotovljeno v kolikšni meri dosega določene standarde.

    - Podana bo ustrezna ocena.



    [ Spremenjeno: ponedeljek, 9 november 2020, 18:13 ]

    Komentarji

       
      Slika Daša Rak
      od Daša Rak - ponedeljek, 9 november 2020, 15:07
      vidno vsem

      Uspešna bom, če bom pridobila dokaze od vseh učencev. 

      Komentarji

         
        Slika Vesna Maršič
        od Vesna Maršič - ponedeljek, 9 november 2020, 15:06
        vidno vsem

        Pri pouku naravoslovja, kemije in biologije vključim izdelovanje različnih modelov, kot dokaz o razumevanju snovi.

        Povezan Predmet: IJZ2-IND-SKOL2

        Komentarji

           
          Slika Ana Sedmak
          od Ana Sedmak - ponedeljek, 9 november 2020, 15:06
          vidno vsem

          Pri svojem pouku bi lahko uporabila še aplikacije, s katerimi bi učenci ustvarjali zgodbice, stripe, miselne vzorce, kartice in podobno (npr. Show and Tell, Flashcards, MindMeister in Storybird). S pomočjo teh aplikacij bi lahko učenci predstavili različne dogodke in kaj doživljajo v teh dogodkih (npr. kako se počutijo pri pouku na daljavo). S pomočjo aplikacije Flashcards in MindMeister pa predstavili svoje predznanje/znanje ter ga utrdili. Uporabljala bi lahko tudi Moodle in ustvarila spletno učilnico, predvsem z interaktivnimi vsebinami. Težavo pa vidim predvsem v tem, da imam učence/dijake različnih starosti in iz različnih šol, kar predstavlja izziv. 

          Ob pregledu različnih orodij razmišljam tudi to, da je pomembno, da učencev ne zasujemo z različnimi aplikacijami. Najbolje bi bilo, da poiščemo eno ali dve aplikaciji ali dve orodji, ki zajemata čim več različnih načinov pridobivanja dokazov. Prav tako bi morali biti previdni z uporabo družbenih omrežij, ki so tudi omenjena na Pedagoškem kolesu, saj imajo omejeno ali prepovedano uporabo do določene starosti otrok/mladostnikov, hkrati pa se z njimi hitro približamo zasebnosti otroka/mladostnika in se s tem izgubljajo profesionalne meje. Težave imamo lahko tudi pri tem, da se naš učenec bolj osredotoča na svoj profil kot pa na naše zbiranje dokazov. O tem sem predvsem razmišljala, ko sem spoznavala različna orodja za pridobivanje dokazov. 

          Povezan Predmet: IJZ2-IND-SKOL2
          [ Spremenjeno: ponedeljek, 9 november 2020, 15:07 ]

          Komentarji

             
            Slika Suzana Deutsch
            od Suzana Deutsch - ponedeljek, 9 november 2020, 15:04
            vidno vsem

            Večkrat sem uporabljala Kahoot za preverjanje znanja. 

            Povezan Predmet: IJZ2-IND-SKOL2

            Komentarji

               
              Slika Nataša Šircelj
              od Nataša Šircelj - ponedeljek, 9 november 2020, 15:04
              vidno vsem

              Napredek učencev bom spremljala z nadzorom aktivnosti v spletni učilnici, s kratkimi testi preverjanja znanja, s komunikacijo, s pregledovanjem zapiskov v zvezku in DZ, s pogovorom na videokonferencah,...

              Komentarji

                 
                Slika Suzana Deutsch
                od Suzana Deutsch - ponedeljek, 9 november 2020, 15:03
                vidno vsem

                Jaz sem že večkrat uporabila aplikacijo Kahoot, bom pa poskusila Flashkard in tudi Prezi.

                Povezan Predmet: IJZ2-IND-SKOL2

                Komentarji

                   
                  Slika Janja Radaš
                  od Janja Radaš - ponedeljek, 9 november 2020, 15:03
                  vidno vsem

                  Pri pridobivanju dokazov o učenju in znanju učencev sem uspešna, ko najdemo problem posameznega učenca ali skupine učencev, poiščemo rešitev in ga uspešno tudi rešimo.

                  Komentarji

                     
                    Slika Viktorija Šijanec
                    od Viktorija Šijanec - ponedeljek, 9 november 2020, 15:03
                    vidno vsem

                    Pri predmetu geografija uporabljajo dijaki orodje PREZI.

                    Komentarji