Blog spletnega mesta
Jaz menim, da bom uspešna pri prodobivanju dokazov in znanju učence, ko bom jasno zastavila cilje (kaj morajo znati dijaki). Dijake je potrebno obvestit o načino zbiranja dokazov. Izbran način je potrebno preverit, da vidimo če vsi dijaki razumejo. Poleg pisne in ustne ocene menim, da je pomembno tudi sprotno preverjanje s pomojčo delovnih listov, kvizov,... Potrebno je spremljati sodelovanje vsakega posameznega dijaka pri vseh urah. To dosežem tako, da mi pošljejo zapiske ure.
Komentarji
Za učence 1. in 2. razreda, ki jih poučujem, imajo veliko vlogo pri zbiranju dokazov o učenju, njihovi starši. Ti so mi spomladi pošiljali fotografije zapiskov in ilustracij iz zvezkov in delovnih zvezkov, fotografije izdelkov in svojih otrok ob izdelku (med izdelovanjem in ob zaključku) in videoposnetke športnih dejavnosti. Tako, da je potrebno predvsem staršem predstaviti kriterije, s katerimi dokažejo, da se otrok res uči, dela po navodilih za šolo.
Spomladi so mi te dokaze pošiljali na e-mail, zdaj mi jih bodo pa v spletne učilnice.
Irena Latin
Komentarji
Ker poučujem v 1. razredu, se mi zdijo vse te aplikacije pretežke za moje učence. Mogoče bi lahko uporabili Kahoot in MindMeister.
Komentarji
Za zbiranje dokazov zaenkrat uporabljam oddaj nalogo, kamor učenci oddajo svoje opravljene naloge.
Komentarji
Moj predmet je take narave, da lahko dokaze o znanju učencev pridobim le na videosrečanjih, ko učenci v živo pokažejo izvedbo nekega elementa. Drugi način pa je zbiranje posnetkov, ko se učenci sami posnamejo in pošljejo ta posnetek učitelju, ki ga nato lahko komentira in popravlja napake pri izvedbi.
Komentarji
Uporabila bi lahko storybird, kahoot, photomath, animotovideomaker..
Komentarji
- Pridobiti čim več (vsaj tri) različnih, raznovrstnih dokazov o učenju učencev. Npr.
- poslana preslikana gradiva, ki so jih morali prepisati;
- poslane rešitve nalog;
- komentiranje in ocenjevanje pripravljenih gradiv s strani učitelja.
- Pridobiti čim več različnih dokazov o znanju učencev pri čimer naj bodo zastopane vse ali pa vsaj večina taksonomskih ravni znanja. Npr.
- pomoč sošolcev;
- rešitve zastavljenih nalog;
- ocenjevanje izdelkov sošolcev.
- Pridobiti tudi dokazila s področja krepitve in razvoja kompetenc, ki omogočajo posledično spremenjena ravnanja in nazor učencev. Npr.
- uporaba IKT-ja;
- kritično razmišljanje;
- zastavljanje novih problemov, ...
Težje je pridobivanje dokazov na daljavo kot spremljanje napredka v živo.