Blog spletnega mesta
- natačna razlaga definicij in pojmov,
- raznovrstno gradivo,
- strukturirani povzetki snovi,
- ponovitev snovi v obliki miselnih vzrocev.
Komentarji
V pouk že vklučujem Kahoot. Za pouk se mi zdita zanimiva še PhotoMath in MindMeister.
Komentarji
Proces vodi k aktivni vlogi dijakov. Znanje je trajnejše.
Bistvo pa je, da diajki vedo, kaj se bodo učili, zakaj se bodo učili in kdaj bodo uspešni.
Komentarji
- Kadar bodo rešili interaktivno vsebino (kviz, povezovanje, dopolnjevanje...)
- kadar mi bodo poslali fotografijo izdelka ali videoposnetek gibanja
- kadar bom uspešno poslala povratne informacije o uspešnosti učenca
Komentarji
Kriteriji uspeha so primerni takrat, kadar nedvoumno odražajo znanje, ki sem ga želela z določeno dejavnostjo preveriti.
Komentarji
Poučujem v 1. razredu in se mi zdijo aplikacije pretežke, da bi jih učenci lahko uporabljali sami. Mogoče bi lahko uporabili Kahoot in MindMeister.
Komentarji
Uporabljam spletno učilnico XOOLTIME v okviru eAsistenta in Zoom.
Komentarji
Kriteriji o dokazih so vezani na samo delo - delo je opravljeno v celoti, delno opravljeno, ni opravljeno ter kvaliteto - delo je opravljeno pravilno, pravilno z manjšimi napakami, z večjimi napakami ali nepravilno opravljeno.
Komentarji
Osnutek kriterijev za uspešno pridobivanje dokazov:
Igra vlog kot način predstavitve literarnega dela ali obdobja: strukturirani kriteriji, po katerih opazujem igro posamezne skupine in jo tudi ocenim. upoštevam različne kriterije: od izražanja v knjižnem jeziku, upoštevanja, da morajo preko igre vlog predstaviti motiviko, tematiko, ključne probleme, idejo literarnega dela; da poskrbijo za prosojnico, plakat, zapis, rekvizite, s katerimi približajo predstavitev sošolcem; možnost ocenjevalnega lista za sošolce, kjer skušajo po podobnih kriterijih kot jaz oceniti nastop skupine in posameznika.
Ustvarjanje primerov besedilnih vrst: natančen kriterij za obliko, vsebino, jezik in slog
Analiza neznanega pesniškega dela: kriterij je postavljen po motivno-tematski analizi, ideji, slogovnih sredstvih, ki so v navezi z učinki, ....