Blog spletnega mesta
Zaenkrat uporabljam aplikacijo Kahoot in nekatere spletne kvize, ki so narejeni na določeno temo. Bom pa verjetno še uporabila Flashcards delux, Show and tell, dijake pa bom spodbudila k uporabi Animoto video maker-ja.
Komentarji
Ko razmišljam o pridobivanju dokazov o učenju, se moram sprva ustaviti na začetku -kako podati učno vsebino, kakšne metode dela bom uporabila, kako bodo pri učnem procesu sodelovali učenci, sodelovanje učencev pri oblikovanju kriterijev uspešnosti. Ko najprej upoštevam vse to, lahko razmišljam o pridobivanju dokazov.
Pri pridobivanju raznovrstnih dokazov o učenju in znanju učencev bom uspešna takrat, ko bom:
- učni proces oblikovala tako, da bodo učenci aktivni pri učenju (pouku),
- spodbudila učence k oblikovanju kriterijev uspešnosti,
- uporabila različne metode dela,
- ves čas med procesom učenja usmerjala učence in jim nudila konkretno povratno informacijo,
- večkrat zbirala dokaze o učenju in znanju neke teme.
Komentarji
Učenec se odziva z objavami v forumu, klepetu.
Pravočasno oddaja naloge (video, avdio posnetki, ppt predstavitve).
Rešuje kvize za sprotno utrjevanje znanja.
Postavlja vprašanja v klepetalnici med sošolci in učitelju.
Sledi objavam in obveznostim.
Komentarji
Dokaze pridobivam na več načinov:
- pogovor o rešitvi določenega problema,
- reševanju nalog na vajah
Komentarji
Kdaj bom uspešen:
- ko bo večina dijakov uspešno opravila zastavljene cilje
- ko bo večina dijakov aktivno sodelovala, odgovarjala in opravljala naloge
- ko bodo tudi tisti, ki še niso sodelovali, pričeli z opravljanjem nalog.
Komentarji
Mislim, da bom uspešna pri pridobivanju raznovrstnih dokazov o učenju in znanju učencev, ko bom vključila učence v sam proces postavljanja kriterijev za uspešnost.
Komentarji
Kriteriji in dokazi, ki so bili predstavljeni so zelo zanimivi. Tehnike pa so zelo zahtevne in menim, da sedaj ko imamo ogromno dela na daljavo, ni časa pa preizkušanje novih tehnik.
Komentarji
- učenec prepozna pravilno gibanje in ritem
- učenec približa svoje gibanje pravilnemu