Vnos v blog uporabnika Ana Sedmak
vidno vsem
Legenda:
- Zelena barva = kriteriji, ki bi jih uspešno uresničila v praksi
- Rdeča barva = kriteriji, pri katerih bi potrebovala še dodatno znanje oziroma izkušnje
Razredna stopnja (prisotnost staršev se razlikuje glede na starost, zmožnost in samostojnost učencev):
- Učenec preko staršev odgovori na moje sporočilo (npr. Kaj si počel med počitnicami?).
- Učenec preko staršev poda povratno informacijo (npr. Kaj ti je bilo najbolj všeč? Kaj bi si še želel početi?).
- Učenec aktivno sodeluje na videokonferenci (npr. ob pomoči svojih staršev).
- Starši napišejo povratno informacijo o učenčevem delu (npr. Kako uspešen je bil učenec pri izvajanju vaje čuječnosti?).
- Starši pošljejo izdelek ali sliko izdelka, ki ga je učenec ustvaril pri različnih aktivnostih (npr. risanje čustev).
Predmetna stopnja/Srednja šola:
- Učenec/dijak odgovori na moje sporočilo (npr. napiše povratne informacije).
- Učenec/dijak piše, ko potrebuje pomoč (npr. ko ne zna rešiti domače naloge).
- Učenec/dijak aktivno sodeluje na videokonferenci (npr. postavlja vprašanja).
- Učenec/dijak pošlje sliko/datoteko izdelka (npr. rešene dodatne naloge).
- Učenec/dijak oceni svoje učenje pri pouku na daljavo (npr. s pomočjo 5-stopenjske lestvice).
- Učenec/dijak oceni intenziteto svojih čustev (npr. s pomočjo grafičnega prikaza).
- Učenec/dijak preizkuša različne tehnike sproščanja in jih ocenjuje (npr. različne vrste vizualizacije).
[ Spremenjeno: torek, 10 november 2020, 12:51 ]